|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme.. dat is jammer. dus nu is het afwachten of het doorgaat en wat de supports zijn? ] |
|
Ah dat is balen, had die bands graag eens gezien! |
|
Van de site van Effenaar: The Black Dahlia Murder + Job For A Cowboy + The Red Chord maandag 10 december 2007 De datum van dit enige concert in NL blijft 10 december. Extra support is nu The Red Chord. Reeds gekochte kaarten blijven geldig! |
|
Als het nu The Red Chord + Misery Index + Vomitory geweest was.. |
|
quote: Ik ben eigenlijk wel blij met de combinatie TBDM, JFAC en TRC (ik houd van afkortingen ). [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-09-2007 9:22] |
|
quote:Dat snap ik. Ik vermoed dat mijn LoM collega's Patrick en Jasper hier ook wel goed los op gaan. |
|
Schopje http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=828 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-11-2007 12:00] |
|
klopt, ga zelfs een gesprekje voeren met die rode draad |
|
for those who may be interested: showtimes... TBDM 21.45-23.15 JFAC 20.45-21.15 TRC 20.00-20.30 De deuren openen op 19.30 Only Deaf Is Real! |
|
Present |
|
mmm, 30 minuten voor de Cowboys & 90 voor Dahlia Murder? |
|
quote:TRC maar 30 min |
|
Het lijkt me sterk dat TBDM die 90 minuten vol gaat maken. De trein van 23.32 moet in ieder geval te halen zijn. |
|
belachelijk die verhouding, Red Chord moet zekers meer tijd krijgen... |
|
quote:Zullen we het daarna dan maar op een zuipen gaan zetten Jasper? edit: ow fuck.. Allebei de Jaspers uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-12-2007 20:47] |
|
Ik vind het allemaal gave bands eigenlijk. Van mij had het een uur eerder mogen beginnen en dan een kwartier meer speeltijd per band. Behalve TBDM uiteraard, die spelen al erg lang. |
|
quote:en ook de ombouwpauzes een kwartier langer dan? |
|
quote: Nee, een half uur eerder terugreizen. Jij hebt makkelijk praten, jij bent met 10 minuten weer thuis. |
|
Als alle stoplichten onderweg op rood staan wel ja |
|
Present! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
whoohoo vanavond. zin in... |
|
Waarschijnlijk toch niet aanwezig i.v.m. financiën. |
|
Afgeopen weekend nog wat van Job For A Cowboy gehoord en dat klonk erg lekker. Zin in! quote:Trouwen kost idd een boel geld Zonde man. |
|
Laatste schop omhoog |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |