|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op donderdag 2 augustus rondom 1 uur 's nachts zal er op het campingterrein een mini-camping-festivalletje plaatsvinden met Nuestros Derechos uit Utrecht!!! Uiteraard gevolgd door een lekkere foute hollandsche disco!!! Details volgen nog... maar er zullen posters op het terrein gehangen worden... hou dus je oren en ogen open!!! ps. mochten jullie nog bands weten die aanwezig zijn op wacken en willen spelen op de camping... laat het me dan weten!!! mellybelly52@hotmail.com Dank! en tot Wacken!!! [Dit bericht is gewijzigd door ølgor op 24-07-2007 12:14] |
|
quote: Broerlief heeft nog met De Woanzin een cd met ze uitgebracht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Is dat na Saxon of in de nacht van woe op donderdag? |
|
na Saxon... en waarom wordt er ineens een slotje gegooit op het Wacken topic??? [Dit bericht is gewijzigd door ølgor op 24-07-2007 15:20] |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
zillah moet nog wakker worden? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ben uiteraard wel even aanwezig |
|
Lache, als ik het kan vinden op die camping kom ik ook wel even kijken |
|
quote: idd ja als je het kan vinden allemachtig dan ben je de hele nacht bezig om dat fest te vinden ha ha see you at occultfest! |
|
Nou, authentiek Hollandsche polonaise, en je kan al pokeren, ik zou bijna zeggen, laat de bands maar thuisblijven, hahahaha... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mail eens naar info@retribution.nl, zijn vrienden van me die volgens mij met z'n allen naar Wacken gaan en dus vast ook wel kunnen spelen. |
|
Is dit in overleg met Wacken organisatie? Wel leuk idee. |
|
hier staan een aantal nummers van Nuestros Derechos... zelf vind ik het één van de betere nederlandse bands http://www.last.fm/label/Nuestros+Records/playlists/865?autostart |
|
Sins gister heeft Cenotaph zich ook aangeboden om wat nummertjes te komen spelen!!! De beste metal-karoake en Slayer coverband van Nederland!!! Woooohoooo!!! Overleg met de organisatie is niet nodig... dit soort dingen gebeuren al jaren op de camping.. Nogmaals.. let goed op de posters op het terrein... daar staan alle details hoe het te vinden!!! |
|
Godver nu wil ik ook naar wacken... Het is de lichtinval ;') |
|
ja, metal karaoke heb ik ook wel 500 euro voor over Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
een aantal jaren geleden heeft een band uit eindhoven dit ook gedaan. organisatie heeft toen de agregaat in beslag genomen. nog 1 keer en van het terrein af. daarna moesten ze backstage het agregaat ophalen. kregen ze te horen dat er een band was uitgevallen in de tent en mochten hun in de tent spelen. was te gek. maarja dat is natuurlijk maar once in a life time. als ik niet te lam ben kom ik wel een blik werpen bij t mini festival |
|
Ah Cenotaph is wel leuk ja |
|
Dat klopt, de band die dat toen deed was de band Erazer, en die gingen op de dinsdag spelen, als er nog geen geluid is van het festival zelf. Deze heren organiseren het op de donderdag, als er al muziek door het festival zelf verzorg wordt, dus denk dat dat nu wel mee zal vallen met het in beslag nemen van het aggegraat. Leuk initiatief van de band, dat wel. |
|
En wel allemaal komen met jullie kadavers!!! |
|
ja is goed |
|
Ik kon het niet vinden, ook geen posters gezien, helaars! |
|
Leuk bandje |
|
quote: +1, maar ook zo zat als een aap en het helemaal vergeten denk ik..... Sowwy www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |