|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard aanwezig....om knepperebuis te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Extremer dan afgelopen zaterdag? |
|
Denk niet dat het veel extremer kan zonder dat er doden gaan vallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Die rolstoel hadden we zaterdag al te pakken..een level hoger betekend inderdaad een kist |
|
Kan me daar niks van herinneren...was al TE zat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! jij rookt niet, jij drinkt |
|
Ik drink niet, ik zuip Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heuy een jaartje ouder? Ik probeer er bij te zijn! Boek nog iets blacks erbij en ik ben over de streep! Ik moet er wel helemaal voor uit Groningen komen natuurlijk. We hebben trouwens nog een Hub& Heuy filmpje van jullie tegoed heheheh! Bla |
|
quote: Je bedoelt toch niet dat ding waarmee je de trap op kan, en wat het nooit doet (zeg maar waar ik me toen met Metal Tribute mee wilde laten lanceren) hè? Zo ja, wil ik toch eens weten hoe je dat kreng aanzwengelt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nee, schijnt dus dat Heuy in een echte rolstoel terecht is gekomen Ik was al te zat en om precieser ik weet niet eens meer waar ik was dus meer details kan ik niet geven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:+1 |
|
quote: Ik weet niet of wij die filmpjes wel willen zien, ik neem aan van 2 juni, hahahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Oei! Zouden ze echt ZO erg zijn dan ??? |
|
HEUY!!!! Ik zal ze op dvd zetten en draaien op 6 oktober als achtergrond |
|
LOL 06-10-2007 hou ik mijn eigen feestje ook al..... vlak ervoor 30............... |
|
quote: HEUY!!!! Dat betekend dus dat jij je feestje ook in De Azijnfabriek moet vieren of een dag verplaatsen en evengoed komen.....ik word een paar dagen ervoor ook 30 |
|
quote: Maak me gek, maak me gek!! Bla |
|
quote: Dag verplaatsen haha..... dan ben ik al bij DT en SX in Duitsland. Dus jij krijgt dan ook al de 3 erbij... |
|
Netjes Heuy Uiteraard weer aanwazig |
|
HEUY!!!! Ik zal Hub eens lief aankijken of we een hoop Jupilerprijsvragen kunnen bedenken |
|
ik poog er natuurlijk ook bij te zijn "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Daar hoef je mij niet lief voor aan te kijken....geef maar wat Jupies en het komt vanzelf goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Dat komt helemaal goed |
|
Pfff, 't is wel tegelijk met Hellflame Fest in Osnabruck... GORGOROTH, NAGLFAR e.a.... Godver! Bla |
|
quote: Marcel en Jupiler is altijd prijs... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |