|
Auteur: |
|
|
Primal Fear, UDO, Silent Force, Machine Men en Mytholic zijn bevestigd voor het Eternal Rockfest dat gehouden wordt op zaterdag 13 oktober in de Hanenhof in Geleen. Één band wordt nog toegevoegd aan de line - up. Check voor meer info: www.eteranlrock.nl |
|
Ik ben er bij |
|
|
|
Thanks... |
|
Wat kost dat? (staat niet op de site) |
|
Deze week hopen we het volledige programma bekend te maken. Prijzen van tickets e.d. worden dan ook bekend gemaakt en de kaartverkoop zal dan z.s.m starten. |
|
Goeie zaak dat er 'ns zoiets hier in de buurt gehouden wordt. Al zijn de meeste bands niet helemaal 'mijn kopje thee' |
|
quote: Dan hoop ik voor de organisatie dat er ook veel kaarten in Duitsland gesleten worden want als het enkel uit Nederland moet komen daar krijg je de zaal niet mee vol met die line-up. Misschien maar een advertentie in de Rock Hard plaatsen ofzo |
|
quote: ja idd. maar ik denk / hoop dat ze daar wel rekening mee gehouden hebben. |
|
Volgens de site is Symphorce de laatste band. Prima keuze en ook maar even een duit in het promotiezakje gedaan: http://www.lordsofmetal.nl/concertdetails.php?id=5007 |
|
|
|
Voor de liefhebbers het volledige tijdschema: 14.00 Deuren Open 15.00 - 15.30 Mytholic 15.50 - 16.30 Non Divine 16.50 - 17.35 Machine Men 18.00 - 19.00 Symphorce 19.30 - 20.30 Silent Force 21.00 - 22.30 UDO 23.00 - 00.30 Primal Fear |
|
quote:dan toch maar niet |
Index / Concerten |