IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 3 dec: Metalfest met oa Six Feet Under, Nile @ 013, Tilburg Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-07-2007 22:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Maandag 3 december
013, Tilburg

Metalfest Tour:

Six Feet Under (US death)
Nile (US death)
Finntroll (F hoempa folkmetal)
Belphegor (A black/death)

Dommelsch Zaal (Grote zaal)
Aanvang 18.30 uur / Zaal open 17.30 uur
Entree 27,50 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 11 augustus
www.013web.nl

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-11-2007 19:43]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2007 22:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eindelijk een vervanger voor X-Mas?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-07-2007 22:46 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nile, Fintroll, Belphegor.. niet slecht..

Inter faeces et urinam nascimur

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 27-07-2007 23:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 27 juli 2007 22:30 schreef XXL het volgende:
Eindelijk een vervanger voor X-Mas?

Als ik het zo zie qua programmering van acts wel ja, maar goed, ging daar X-Mass uiteindelijk ook niet mede door ten onder? Wel steeds dezelfde bands, maar niet echt een eigen identiteit? Ik hoop op een paar minder frequente namen om het interessant te maken...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-07-2007 0:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Six feet under : fucking gaaf!!! te lang niet gezien!!! belphegor heerst ook, en Nile is ook vet!!!! ben hier wel bij.

Fuck the world and fuck you

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-07-2007 7:11 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nile is gaaf, eens kijken of er nog wat meer leuke bandjes bijkomen.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 28-07-2007 11:14 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 23:47 schreef Vampire John het volgende:
daar X-Mass uiteindelijk ook niet mede door ten onder?

nee.

Inter faeces et urinam nascimur

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-07-2007 11:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Goh, deze bands hebben nog nooit in Tilburg gestaan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-07-2007 11:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Orginele bands inderdaad...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-07-2007 12:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Six Feet Under: 4 keer gezien
Nile: 7 keer gezien
Finntroll: 7 keer gezien
Belphegor: 3 keer gezien

Zenial

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2007 13:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

idd

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-07-2007 13:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, ik ga ook niet

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-07-2007 13:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 12:18 schreef Zenial het volgende:
Six Feet Under: 4 keer gezien
Nile: 7 keer gezien
Finntroll: 7 keer gezien
Belphegor: 3 keer gezien

lekker boeiend al dat gezeik.organiseer dan zelf eens wat.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2007 14:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 13:24 schreef mental het volgende:
lekker boeiend al dat gezeik.organiseer dan zelf eens wat.

dat doe ik ook

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-11-2007 19:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tijdschema: (onder voorbehoud)

Six Feet Under 21.30 - 23.00 uur
Nile 20.15 - 21.15 uur
Finntroll 19.15 - 20.00 uur
Belphegor 18.30 - 19.00 uur

Aanwezig!

tribute2metal
Usericon van tribute2metal
Posted 16-11-2007 22:54 by tribute2metal Wijzig reactieProfiel van tribute2metalQuote dit bericht

Aanwezig, Nile is een van mijn favoriete bands, en ik heb ze nog nooit live mogen aanschouwen. Dus nu toch

uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 17-11-2007 9:28 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

volgens mij hebben deze bands ooit een hele dure strippenkaart gekocht ofzo voor 013. Jammer dat er daar nooit is wat andere brutere bands staan.

[Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 17-11-2007 9:29]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-11-2007 19:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het Tilburgse The New Dominion is ook toegevoegd aan de line-up. http://www.myspace.com/thenewdominion

Het tijdschema is nu als volgt (ovb)

Six Feet Under 22.00 - 23.00
Nile 20.40 - 21.30
Finntroll 19.35 - 20.20
Belphegor 18.45 - 19.20
The New Dominion 18.00 - 18.30

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 27-11-2007 19:48 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Wat ontzettend jammer dat ik hier niet bij kan zijn i.v.m. tentamens

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-11-2007 20:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

bands die vaker spelen en nog op een maandag ook... zal vast niet zo druk worden...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-11-2007 20:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

met mij binnen zit het al gauw vol en ik heb graag de ruimte.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-11-2007 20:54 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 29-11-2007 15:19 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik zal eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn. Heb een lekker heel lang weekend (vr t/m di vrij), dus dit kan ik qua tijd makkelijk meepikken. Alleen qua geld zit ik een beetje krap... (dure decembermaand inkopen zijn al gedaan...) Ik zal es kieken.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-12-2007 13:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Oef, dat was gaaf! Binnengekomen bij opener The New Dominion. Klonk wel lekker. Daarna Belphegor die prima speelden. Geluid was ook dik in orde, heel de avond eigenlijk! Bij Finntroll hoorde je eerst amper de toetsenist, maar dat werd later beter. Lekkere feestmuziek . Nile kwam, zag en overwon. Heb ze nu al een vaak gezien, maar nooit was het zo strak als gisteren. Halverwege SFU zijn we weggegaan, want die kon me niet echt boeien.

Al met al een lekker avondje, en het was drukker dan ik verwacht had.

mokka
Usericon van mokka
Posted 04-12-2007 14:58 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

six feet under was wel geslaagd.
2/3 van de nummers waren "oude" nummers (van de eerste 3 platen)
maar dat fluitje van Chris Barnes vond ik eigenlijk maar irritant

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-12-2007 15:25 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, jammer dat ik het niet gered heb. Zaterdagnacht een klein ongelukje gehad waar ik nogal een 'zwaar' hoofd aan over heb gehouden. Dan is het niet aan te raden om naar een metal concert te gaan. Volgende keer beter!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com