|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maandag 3 december 013, Tilburg Metalfest Tour: Six Feet Under (US death) Nile (US death) Finntroll (F hoempa folkmetal) Belphegor (A black/death) Dommelsch Zaal (Grote zaal) Aanvang 18.30 uur / Zaal open 17.30 uur Entree 27,50 euro / 3,45 euro servicekosten Vvk start op 11 augustus www.013web.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-11-2007 19:43] |
|
Eindelijk een vervanger voor X-Mas? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nile, Fintroll, Belphegor.. niet slecht.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Six feet under : fucking gaaf!!! te lang niet gezien!!! belphegor heerst ook, en Nile is ook vet!!!! ben hier wel bij. Fuck the world and fuck you |
|
Nile is gaaf, eens kijken of er nog wat meer leuke bandjes bijkomen. |
|
quote: nee. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Goh, deze bands hebben nog nooit in Tilburg gestaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Orginele bands inderdaad... |
|
Six Feet Under: 4 keer gezien Nile: 7 keer gezien Finntroll: 7 keer gezien Belphegor: 3 keer gezien Zenial |
|
idd |
|
Ja, ik ga ook niet |
|
quote:lekker boeiend al dat gezeik.organiseer dan zelf eens wat. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dat doe ik ook |
|
Tijdschema: (onder voorbehoud) Six Feet Under 21.30 - 23.00 uur Nile 20.15 - 21.15 uur Finntroll 19.15 - 20.00 uur Belphegor 18.30 - 19.00 uur Aanwezig! |
|
Aanwezig, Nile is een van mijn favoriete bands, en ik heb ze nog nooit live mogen aanschouwen. Dus nu toch |
|
volgens mij hebben deze bands ooit een hele dure strippenkaart gekocht ofzo voor 013. Jammer dat er daar nooit is wat andere brutere bands staan. [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 17-11-2007 9:29] |
|
Het Tilburgse The New Dominion is ook toegevoegd aan de line-up. http://www.myspace.com/thenewdominion Het tijdschema is nu als volgt (ovb) Six Feet Under 22.00 - 23.00 Nile 20.40 - 21.30 Finntroll 19.35 - 20.20 Belphegor 18.45 - 19.20 The New Dominion 18.00 - 18.30 |
|
Wat ontzettend jammer dat ik hier niet bij kan zijn i.v.m. tentamens |
|
bands die vaker spelen en nog op een maandag ook... zal vast niet zo druk worden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
met mij binnen zit het al gauw vol en ik heb graag de ruimte. Fuck the world and fuck you |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zal eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn. Heb een lekker heel lang weekend (vr t/m di vrij), dus dit kan ik qua tijd makkelijk meepikken. Alleen qua geld zit ik een beetje krap... (dure decembermaand inkopen zijn al gedaan...) Ik zal es kieken. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oef, dat was gaaf! Binnengekomen bij opener The New Dominion. Klonk wel lekker. Daarna Belphegor die prima speelden. Geluid was ook dik in orde, heel de avond eigenlijk! Bij Finntroll hoorde je eerst amper de toetsenist, maar dat werd later beter. Lekkere feestmuziek . Nile kwam, zag en overwon. Heb ze nu al een vaak gezien, maar nooit was het zo strak als gisteren. Halverwege SFU zijn we weggegaan, want die kon me niet echt boeien. Al met al een lekker avondje, en het was drukker dan ik verwacht had. |
|
six feet under was wel geslaagd. 2/3 van de nummers waren "oude" nummers (van de eerste 3 platen) maar dat fluitje van Chris Barnes vond ik eigenlijk maar irritant |
|
Hmmm, jammer dat ik het niet gered heb. Zaterdagnacht een klein ongelukje gehad waar ik nogal een 'zwaar' hoofd aan over heb gehouden. Dan is het niet aan te raden om naar een metal concert te gaan. Volgende keer beter! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |