|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hmmmm groupies, yesssssssssss "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
goupies gelieve eerst langs de manager te passeren |
|
quote: enkel en alleen als ge mee op het podium komt bangen hehehe dan mogen ze eerst langs de manager "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
eigelijk komen die altijd noar de manager as de groepen aan 't spelen zijn |
|
Héla een beetje rustig hé! Iemand moet deze meisjes beschermen tegen jullie! (Ik zal dat wel voor mijn rekening nemen...) |
|
Amai het was zwaar gisteren! Als de foto's klaar zijn zal ik ze eens proberen in te scannen. En mag ik de jouwe dan ook eens zien Sharteel? Beli Mawr heeft hem alleszins ook geamuseerd: zich eerst te pletter zuipen en dan met de zus van m'n beste maat vrijen! |
|
hey davy, twas plezant gisteren: free beer zolang het ging, fijn publiek daar in heule (weeral een zotte bende in dieje moshpit gelijk vorige keer) en petje af voor de organisatie, tzat goed ineen! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
godvernondemiljaardedzju |
|
gemist? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Ja iedereen die er niet was heeft inderdaad redelijk wat gemist! |
|
(Alweer wat gemist...) Maar ik ga de 25ste wel! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-05-2002 23:24] |
|
Het was leuk, het was fijn. Jamaaaaaaai, wat was die nacht toch zwaar, en leuk , Axamenta kicked ass , Oceans of Sadness was uitputtend en manic Movement was ook wel errrug leuk Het was fijn Nele te leren kennen, ik heb er goed aan gedaan de zondag nog op haar te wachten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
O ja? Vertel! Wat is er nog gebeurd? |
|
yep, iedereen die er niet was, had ongelijk !!!!! en echt, schitterende organisatie, heel erg bedankt Davy en de rest !!! Ook names de bands ! en volgend jaar 3 keer zoveel volk ! |
|
Inderdaad een beetje jammer van het volk. We hadden wel iets meer verwacht. Moeten ze hier nu allemaal zo ver wonen?? Maar dat was zo erg niet. De mensen die er waren wisten wel waarvoor ze kwamen. Je mag de bands ook wel terug bedanken dat ze zo enthousiast waren. En de volgende keer zal zeker geen jaar op zich laten wachten! |
|
Davy jong, nog is merci voor de goeie organsatie enzo.. 't Was een supergoei feestje (al had ik er op voorhand niet zo'n zin in aangezien ik ziek was)!!!!! Heule rulezzzzzzzzzz... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jij was ziek?? Amai dan zou ik je wel eens willen zien als je in form bent! |
|
Allé merci voor 't compliment.. 'k Was al heel de week slapkes.. Beetje buikgriep die maar niet voorbij wilde gaan. Maar geef mij wat goeie muziek en dat gaat al een stuk beter zene.. Alleen het bangen is me niet zo goed bekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-05-2002 10:55] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
waar blijven de foto's? "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ze zijn klaar van gisteren maar der is hier geeneen die een scanner heeft. 'k Zal hier eens rondvragen in school of er niemand geen heeft. En de foto's van Sharteel? |
|
Ik trek morgen het rolletje op... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Davy een deel van de foto's staan al in het concert fotografie topic... Een van de dagen komt de rest eraan Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Oew bedankt. Ik zie dit nu nog maar. (tjah de examens zijn weer begonnen hé!) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |