|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zielig.. Gewoon totaal zielig.... En accicipater of whatever je naam was: Fah Q |
|
accipiter, zal ik je ff in een godverdoms concentratiekamp zetten en je lekker in je kloten buiten lopen en je voor de godganse dag maar met moeite een kruimel brood mag eten en als je niet braaf bent een kogel in je vel-over-been reet krijgen, gij zij echt ne godverdomsen dwaas weet ge da, zal ik je ff lekker vergassen, leuk é, smeerlap!! (sorry liet me even gaan), ik begrijp als dit gemodereed zal worden, maar ik laat het staan. nu over Limb Dickshit, die zijn echt slecht, en daar wil ik zelf niet meer naar luisteren (niet dat ik dat ooit dee), zij geven "onze" metal een slechte naam. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Op zich leuk, maar dat betekent dus dat je eerst een kaartje moet kopen om binnen te komen... Dacht 't nie! En dan nog langs de (ongetwijfeld in overvloed aanwezige) security met een zootje stenen (kiezels lukken misschien nog net)... In elk geval succes gewenst Touché, pussycat! |
|
quote: Tja, daar gaan we weer. Ben ook geen fan van Kreupel Koekje (klinkt wel heel lullig, hè?), maar om dan gelijk de hele nu-metal-scene maar weer te gaan afkraken. Het is allemaal een kwestie van smaak, maar ik denk dat er in elk genre een hoop pulp rondloopt. En waarom zou je je überhaupt zo druk maken over iets waar je toch niet naar luistert? Touché, pussycat! |
|
quote: Helemaal mee eens |
|
quote: ik hoor die ellende (nu-metal) anders wel verdacht veel op de radio tegenwoordig. en die hoor ik, dus luister ik erna Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |