|
Auteur: |
|
|
Metallization nummer 2, met o.a. interviews met: Aeternus, Finntroll, Hollenthon en Windir... URL: http://go.to/metallization |
|
Ga je nou voor elk nieuw nummer een nieuw topic aanmaken ? |
|
ik word ook een beetje moe van al die metalzines die zitten te adverteren op ZM. Ze schieten als paddestoelen uit de grond die krengen. |
|
Weet iemand eigenlijk wat er met martelgang.com is gebeurd? |
|
de URL van martelgang is: http://www.angelfire.com/va/martelgang en meer topics zal ik niet aanmaken over Metallization |
|
bedankt |
|
quote: Ja.. ach.. misschien een 'promo' forum, voor bands die hun demo's willen slijten, metalzines e.d. ... maar daar zitten ook weer nadelen aan natuurlijk... Verder valt het nog mee zolang ze EEN topic aanmaken.. Maar veel van die lui zijn hier nog nooit geweest (en weten dus ook niet dat 90% hier via active topics werkt, en dus ZOWIEZO hun 'advertentie' ziet) en maken in soms bijna elk forum een apart topic aan.. zeer irritant... |
|
maar het zou toch beter zijn als al die mensen die een e-zine op het net hebben staan (logisch) dat die gewoon allemaal in één topic worden gestampt, en dan kunnen ze onderling nog lekker boel maken ook over wie nu de beste site heeft As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Ok.. Maar vergeet niet dat we nu wel weer een systeem kunnen gaan bedenken voor zines en promo's.. en dan kan Paul daar weer wat uurtjes instoppen.. Maar het komt er uiteindelijk vrijwel altijd op neer dat Zines-advertentie's komen van mensen die verder nooit op ZM komen.. dus die weten die regels dan niet en zullen niet de moeite nemen om ze alvorens hun post uit te zoeken.. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.. maar toch... |
|
Pfff ik ga die gasten een beetje helpen zeg .... ik heb zelf genoeg moeite gedaan om ZM tot een suc6 te maken. En daarbij heb ik niet zitten adverteren op andera fora. Andere e-zines vind ik prima ... maar om nou rubriek hier voor aan te maken vind ik wel het andere uiterste. |
Index / Algemeen |