![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmz op een vrijdag? ![]() |
|
here its comes! Geen Marduk? ![]() |
|
godver ziet er vet uit. Op wykked witch en pro-pain na dan. ik denk dat als ik kan ik hier dan wel heen kom Wil je muilperen? ![]() |
|
WYKKED WYTCH!! Hoe krijgt die kutband het toch altijd voorelkaar... oh en Pro-Pain is vet ja [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-08-2007 14:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Samael + Malevolent Creation + Blood Red Throne ![]() maar dan nog... allemaal al te vaak gezien... Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
En afwachten wie er cancelled en wie er voor in de plaats komt. Als het überhaupt wel doorgaat ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: €€€€? Bruce Banner ![]() |
|
Alleen Mayhem doet het voor mij. Hopelijk komen die ook met een losse show ![]() |
|
Lekkere line up! Ben er graag bij... ![]() Bla ![]() |
|
Hmm, als het zo blijft sla ik weer over. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Het weer? De line up? Genoeg topics met JOUW favorite bands schat ![]() Bla ![]() |
|
Ja ik weet het, ik moe nie zeiken. ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Want dan ga je naar de Hell. Als je naar Mayhem gaat ook, dus hoe dan ook... ![]() Bla ![]() |
|
Hahaha. Verveel jij je ook ofzo? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Lol, maar ik vertrouw de organisatie eigenlijk niet zo om nu al een kaart te kopen. Dat zijn toch die lamballen die alles cancellen op het laatste moment? ![]() |
|
Wykked Wytch! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hoe zo ook? Ik verveel me nooit. Ik heb een rustig momentje op 't werk en vertrek zo naar Wacken... Bla ![]() |
|
quote: Mooi was dat, rond 2005, toen ze zich in elke blackmetaltour kochten. :') ![]() |
|
Weinig bands die er vaker hebben gestaan dit keer (Pro-Pain wel vaker), beter. Misschien heen, die dag wel vrij, afwachten wat er van dit alles overblijft. ![]() |
|
wat een tering bands, alleen pro pain is vet. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
+ Blood Red Throne is wel gaaf. Verder: Wat mental zegt. Ik sluit me dus maar bij Doomy aan door maar weer over te slaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:ik doe wel weer Xmas in Apeldoorn denk ik. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
In Waregem ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Redelijke line up al.. misschien heen ![]() |
|
quote: Idd ... ik hoop dat ik tegen dan m'n rijbewijs heb ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |