|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmz op een vrijdag? |
|
here its comes! Geen Marduk? |
|
godver ziet er vet uit. Op wykked witch en pro-pain na dan. ik denk dat als ik kan ik hier dan wel heen kom Wil je muilperen? |
|
WYKKED WYTCH!! Hoe krijgt die kutband het toch altijd voorelkaar... oh en Pro-Pain is vet ja [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-08-2007 14:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Samael + Malevolent Creation + Blood Red Throne maar dan nog... allemaal al te vaak gezien... Inter faeces et urinam nascimur |
|
En afwachten wie er cancelled en wie er voor in de plaats komt. Als het überhaupt wel doorgaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: €€€€? Bruce Banner |
|
Alleen Mayhem doet het voor mij. Hopelijk komen die ook met een losse show Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lekkere line up! Ben er graag bij... Bla |
|
Hmm, als het zo blijft sla ik weer over. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het weer? De line up? Genoeg topics met JOUW favorite bands schat Bla |
|
Ja ik weet het, ik moe nie zeiken. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Want dan ga je naar de Hell. Als je naar Mayhem gaat ook, dus hoe dan ook... Bla |
|
Hahaha. Verveel jij je ook ofzo? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Lol, maar ik vertrouw de organisatie eigenlijk niet zo om nu al een kaart te kopen. Dat zijn toch die lamballen die alles cancellen op het laatste moment? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wykked Wytch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoe zo ook? Ik verveel me nooit. Ik heb een rustig momentje op 't werk en vertrek zo naar Wacken... Bla |
|
quote: Mooi was dat, rond 2005, toen ze zich in elke blackmetaltour kochten. :') |
|
Weinig bands die er vaker hebben gestaan dit keer (Pro-Pain wel vaker), beter. Misschien heen, die dag wel vrij, afwachten wat er van dit alles overblijft. |
|
wat een tering bands, alleen pro pain is vet. Fuck the world and fuck you |
|
+ Blood Red Throne is wel gaaf. Verder: Wat mental zegt. Ik sluit me dus maar bij Doomy aan door maar weer over te slaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:ik doe wel weer Xmas in Apeldoorn denk ik. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
In Waregem , vreemd dat het niet Antwerpen is Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Redelijke line up al.. misschien heen |
|
quote: Idd ... ik hoop dat ik tegen dan m'n rijbewijs heb Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |