|
Auteur: |
|
|
ha ha ... wat wil je ... america football is zo saai als wat. Alleen de interessante stukken krijg je op tv te zien. Maar het elke keer opstellen van de teams (wat eeuwen duurt) niet. Het zal mijn sport nooit worden. |
|
Flikker eens op met je U2. Dit is een METAL forum!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: JUIST. |
|
Na Achtung baby zijn ze een weg ingeslagen en is het nooit meer de oude U2 geworden . Depeche Mode vind ik nog steeds goed . |
|
Om Maupie nou gelijk tot oprotten te adviseren vind ik redelijk vergaand maar ik vind wel dat U2 gewoon echt helemaal niks met metal te maken heeft het is gewoon ruk maar ik respecteer je mening |
|
Dat "flikker nou eens op" was ook niet echt persoonlijk tegen maupie gericht hoor. Die mag best blijven. Maar laten we het hier aub gewoon over metal blijven hebben. Ik heb in de laatste tijd zeker 3 non-metal bands op dit forum voorbij zien komen. Faithless, Michel Jackson en nu U2. Ik vind het ook best dat iemand daar naar luisterd (ik ben zelf ook niet geheel en aleen metal-liefhebber) maar dit is en blijft een metal forum. En ik ben van mening dat "Its a beautyfull day" mijlen ver van metal verwijderd is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Je vergeet klassiek The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
U2??? Is dat niet zo'n irritante internetservice? |
|
quote: [nog even zwaar offtopic]Klassiek en bands als Pink floyd etc. hebben wat mij betreft nog wel een band met metal. Maar bij bands als U2 en Michel Jackson raak je mij toch echt kwijt. [eind offtopic] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Met het oog op de uitlatingen die ik van Dwaalster hier laatst heb gelezen....is dit een grappige post. U2 heerscht(e) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
u2 is een stuk muziekgeschiedenis!!! Iedereen zou ze eens een keertje moeten luisteren. Liever u2 dan een stel idioten die achter een mismaakte bal aanrennen. Maar ja mijn menig hé...... |
|
quote: Je gaat hier geen football afezeiken noobje! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: chelman hou je in hij weet nog niet beter http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Als een brave noob zou ik niet durfen!!! ff wat slijmen dan, football is echt Cool. Het is stoer, het is naast koffie de bron van het leven. Zonder football was de wereld maar grijs en grauw... |
|
quote: dit lijkt er meer op pas maar op voor chelman je hebt zo een beurse anus http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Us was, is en zal altijd blijven een slijmerige ruggegraatsloze, slappe po(e)pgroep die van mij nog niet in het voorprogramma van Abruptum mogen staan. Het enige leuke aan Us waren de commentaren van Beavis & Butthead op hun clips en op "boner". |
|
U2?? stelletje hasbeens Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: jeah right.. vanilla ice schreef ook muziekgeschiedenis.. En daar wil je ook niet herinnert worden. En een show van U@ laat het probleem direkt zien!! Gooi er zo'n show tegen aan dat het niet meer opvalt dat het muziek bagger is.. Zo weet house, r&b, hiphop, trance zichzelf ook al enkele jaren bestaansrecht te geven. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ok, dit is een metal forum. Dat houdt in ieder geval in dat er metalheads komen, maar dat hoeft naar mijn idee niet te beteken dat er alleen maar over metal gesproken dient te worden. Als iemand in de rubriek muziek algemeen een niet-metal band aanhaalt zie ik het probleem niet. Neemt niet weg dat U2 een kutband van formaat is. |
|
U2 moet eens even de pest krijgen. |
|
het ging toch om de tiet van janet jackson, die superbowl? Oud Vuil. |
Index / Muziek algemeen |