|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aight ! The trend is dead. |
|
best een goed idee... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Daar zitten we vol mee. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dus even Zm'ers spotten, ik als 1 van de nieuwe zm'er. The trend is dead. |
|
Alsnog afwezig |
|
quote: |
|
Das jammer Michiel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mocht iemand hier nog heen willen gaan, van de zaal hebben we 2 x 2 kaarten beschikbaar gesteld gekregen om te verloten onder de Metal-Experience lezers. Beantwoord daarvoor de volgende vraag. Wie heeft de hoes van ‘Rise To Ruin’ getekend en welke 2 andere Gorefest hoezen heeft hij ook gedaan? Voor deze prijsvraag geldt: Stuur je oplossing plus naam en adres voor 8 oktober 2007 naar: info(@)metal-experience.com (verwijder '( )' in dit adres en je mail zal ons bereiken) alwaar wij een keuze zullen maken uit de uitzendingen. Vergeet niet je naam en adres in je mailtje te vermelden. Winnaars krijgen op 9 oktober per e-mail bericht. Voor meer info zie http://www.metal-experience.com/Prijsvraag.htm |
|
Kom je nu mee Eus Ik kan mezelf helaas niet in 3 stukken snijden. Repetitie + bedrijfsfeest it is.. |
|
quote: Yep, aanwezig in Rotterdam, jammer dat je niet komt. Dan maar naar 013 op 23 December!!! |
|
Wij lopen elkaar vast nog wel vaker tegen het lijf Vast niet zo vaak als pasgeleden want dat was echt absurd |
|
quote: Pushead van Metallica. Zo niet dan is het grandioos jatwerk. |
|
Aanwezig (Y) |
|
quote: Ik helaas niet meer ivm longonsteking The trend is dead. |
|
Jeuj, wordt net gebeld of ik ook in de grote zaal wil draaien Dus, vrijdag zowel in de grote als kleine zaal aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-10-2007 17:28] |
|
Toch niet aanwezig. Ik hoorde net dat ik dan een vrijgezellenfeest heb. |
|
Aanwezig (samen met een niet-ZM'er). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ikke wel aanwezig..mankeer niets, geen andere aangelegenheden en Gorefest heerscht gewoon Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Was dikke heersch weer... Altx zat stond jij die flyers uit te delen?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |