|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Reminder, vanavond dusch in JC Crossroads ( http://www.jccrossroads.nl ) te Kaatsheuvel. Zaal open: 20.30 uur Aanvang: 21.30 uur Entree: 5 euro Met als naprogramma Biermoet. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-09-2007 13:34] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zaal open: 20 uur Aanvang: 21 uur Entree: 5 euro Naprogramma: Biermoet [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 13-09-2007 15:04] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gaaf!! Biermoet! |
|
Vanavond |
|
Tsju, zit ik net al in Veenendaal, anders had het me best gaaf geleken... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Erg leuk en origineel! Duurde soms wel anderhalve minuut voor ik een nummer herkende |
|
Thanks Vond het zelf niet de beste show (zeikmuzikanten ook altijd ), maar heb me zekers vermaakt! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Twee nieuwe shows: 25 januari 2008: De Mads, Waalwijk (World Tribute Convention pre-party) 26 januari 2008: De Tavenu, Waalwijk (World Tribute Convention) Deze keer met de line up: Joey Bruers (Up The Irons): Bas Jeroen Voogd (The Dust Connection): Zang Ruud Jolie (Within Temptation): Gitaar, Dobro Michiel Stekelenburg (Stekelenburg/Vermeer/Bakker-trio, Spectalicious): Gitaar Martijn Balsters (The Dust Connection): Gitaar, Ud http://www.worldconvention.nl www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Even een schopje. Vanavond en morgen dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |