|
Auteur: |
|
|
Geen verkeerde line-up, Erik. Eens kijken of ik daar bij kan zijn. Edit: Nee dus. Feestje in Rijssen over het hoofd gezien, Earik? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-08-2007 13:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
idd niet echt lekker, kan helaas geen kant op. Dus we gaan gewonn door! |
|
Speelt dan ook niet Blacklodge in Arnhem? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ze spelen de 8ste nog in baroeg geloof ik. Fuck the world and fuck you |
|
Lekker... ff zien of dat gaat lukken. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote: |
|
driedubbele post, sorry. [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 22-08-2007 15:33] |
|
Erik, Reageer eens op je mail a.u.b. Groet, Leon |
|
woei! alleen een zondag, das dan weer jammer. is master headliner? zo ja, dan kan het op zich nog wel misschien want die boeit me toch niet. Je moeder. |
|
Aanvang: 14.00 uur iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
o hehe. hm shit, dan ben ik vast net wakker. speelt master als eerste? Je moeder. |
|
quote: Klopt. Edit: beetje late reactie zie ik nu [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-08-2007 22:19] |
Index / Concerten |