|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-08-2007 18:43] |
|
Ga waarschijnlijk wel even kijken.. Het is de lichtinval ;') |
|
ik iig aanwezig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Speeltijden Graven Image 21.30 - 22.30 Heidenvolk 23.00 - 24.00 |
|
Het hoeveelste optreden van Heidevolk is dit nu wel niet in Arnhem zeg? |
|
Het zoveelste... Is ook niet geheel onlogisch lijkt me Overigens kom ik wel weer even binnenvallen FREEZE |
|
quote: Hmm, dan drinken we een biertje! Ik kom ook wel weer eens kijken denk ik. |
|
quote:Zatlap FREEZE |
|
Zo dan! Ik heb net vervoer geregeld en een aantal vrienden hebben toegezegd mee te gaan, dusse... tot straks FREEZE |
|
Matig tijdschema, wordt beetje lastig laatste bus terug te halen dan |
|
Ik ga dus niet...klote tijdschema... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Volgens mij ben ik doof nu |
|
quote:+1 Maar dan vooral van die eerste band... wat een takke herrie FREEZE |
|
serieus.. waarom speelde Graven Image zo fucking lang? wat een saaie eentonige baggerzooi zeg... en dan gewoon een uur spelen.. bah bah! Heidevolk deed zijn ding...aardige show! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik overweeg deze te gaan kopen. http://www.inears.nl/musicianbasis.htm Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het ergste was nog dat ik al gewaarschuwd was dat het geluid daar erg vaak erg hard stond. Dus ik voor ik vertrok een set oordopjes in mijn jaszak, vervolgens de jas bij de garderobe ingeleverd en in de zaal alsnog zonder doppen gestaan |
|
Ja, te hard geluid is altijd irritant. Ik heb toen ik voor het eerst ging oefenen met een band meteen oordoppen laten maken. Die dingen kosten nu denk ik zo'n € 100,- om te laten maken maar je oren blijven het wel doen. En je hebt geen last dat je de band niet hoort, zoals met die klote herriestop wattenproppen het geval is. Verder was het een leuke avond gisteren, had niet gedacht dat het zo druk zou worden. |
Index / Concerten |