|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 8 februari 2002 18:51 schreef Dargull het volgende: IS BRUUT OF IS IE BRUUT ??? o lekker wil ik wel cut your wrist and say that death is on sell today |
|
wat is de prijs ervan volgens mij duur he maarja ik ben er nog te jong voor gegroet cut your wrist and say that death is on sell today |
|
quote: in nederland gaat ie voor ƒ78.000 de winkel uit. |
|
quote: Hmmm, ik ben dus toch niet de enige in Nederland die de RS 250 mooi vindt. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-02-2002 0:14] |
|
Heb weer iets moois gevonden |
|
Dit zou ik ook wel eens een keertje tussen mijn benen willen hebben : een echte superbike fabrieksracer! |
|
Ik was vanmiddag in Den Helder omdat een vriend van me voor 10 maanden gaat varen bij de marine. 1 van de officieren zit bij een moterclub (lees Harleyclub) en de hele club kwam ff gedag zeggen..... Wow wat een heerlijk geluid is dat toch als er 30 motoren langs scheuren.... bla...bla...bla... |
|
Harleys zijn gaaf! Liefst zwarte. Dead things grow from deep inside... |
|
je had het moeten zien vanmiddag...... echt een gaaf gezicht bla...bla...bla... |
|
9&10 Maart is er in Gistel in Belgenland 'n bikers event, 7 Euro entree, de advertentie was zeer lollig: Bikes Beer&Food Topless Bediening Kinder onder de 12 jaar gratis entree Topless bediening en kinderen onder de 12 gratis??? nu vraag ik je... |
|
Dit is meer de shit wat ik wel tussen mijn benen zal willen. Black Metal ist krieg :-) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |