|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 08 september GOREFEST pre-release party ‘Rise To Ruin' Open:20:30 Aanvang:21:00 ENTREE € 10,- (vvk) € 12,50 (kassa) € 10,- (CKV/CJP) Reserveren en voorverkoop via De Metropool Website |
|
Pre-release? Ik dacht dat dat album allang uit was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Word jij betaalt om te denken dan? |
|
Eh, hap! |
|
Oh wacht even, pre-release moet zijn try-out. Voor de tour daarna of zo. Of een nieuwe gitaar. Of zwart haar. |
|
07 september is de eerste try-out. In de Willemeen. Weet iemand al het voorprogramma? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Geen voorprogramma. |
|
quote: O. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dan is het nog een duur grapje...Hoe lang speelt Gorefest, 3 uur? |
|
Tientje valt toch wel mee? |
|
Wel aanwezig, dan moet het maar een tientje kosten. |
|
Was mooi concert in Willemeen, volle bak, goed geluid Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Zelfde in Hengelo, goed concert, goed druk. Zelfs nog in de rij gestaan, tijdje geleden alweer daar. Wel warm gister. Veel onbekende nummers (nieuwe plaat ????). De oude bekende nummers waren leuk/gaaf. Goed vermaakt. Geluid was echter wel minder, volgens mij zat de geluidsman te spelen met de schuif van het gitaargeluid van Boudewijn. Harder, zachter, harder, zachter.... op de meest rare momenten, apart! |
Index / Concerten |