|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmz, online heb je wel 666 meningen in 1 keer. IRL schrikken mensen veel sneller terug van iets dergelijks als automutilatie. Oh en ze willen altijd de wonden zien. |
|
Ik heb altijd de nijging om anderen toe te takelen, in plaats van mijzelf. Against God and Government |
|
Vergeet de gemeente-eigendommen niet. |
|
quote: Precies, en mercedes rijders, die kan ik ook niet luchten. Against God and Government |
|
quote: nouja met knijpers moet je het niet proberen, maar vleeshaken kom je best een eind mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je weet ervan. |
|
heb je een auto gemutileerd? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-04-2009 20:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gemutileerd door een auto? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wil je er over praten Schaep? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Foto's zeggen meer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger ook wel eens geautomutileerd heb. Altijd op mn buik/benen want vond het nogal arelax als mensen het zouden kunnen zien. Waarom weet ik niet. Ik denk een mengeling van een uitlaatklep zoeken, en gewoon ontzettend aan het puberen. Ik snap automutileerders wel, pijn geeft bij sommige mensen een high. Beetje masochisten stiekem. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
JEZUS IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ja signature |
|
quote: leuk gedaan.. Edit: rare kaak heeft ze [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-01-2010 20:19] |
|
Say what? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
als je dan wat drinkt, loopt dat dan ook weer even hard naar buiten? Of zal ze er gewoon een kurk bij hebben |
|
tis een vergrootglas edit: als het geen fotosoep is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-01-2010 21:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als het geen trucage foto is heeft ze wel heel erg lange voortanden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
vind je? haar kin is wel groot signature |
|
Dan nog. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Adamsappel, hallo! "ze"?!?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
geen haar te zien nichtans signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |