|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kaartje nodig? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
en nee, ik heb geen kaartje nodig... |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Maar goed, eerst eens even wat te eten scoren... ZIN IN!!! (ja, in dat eten ook... ) |
|
quote: Is al geregeld. Ik lieft Kurk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Moeten we lang in de rij staan met onze reservering? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hahaha duh! hedon is minstens zo erg als de goudvishal blij dat ik mn kaartje al heb, scheelt weer een half uur vernikkelen in de kou al een speelschema met tijden bekend trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2008 18:26] Je moeder. |
|
Niet iedereen woont in Zwolle. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe, ik kom toch later, als er geen rij meer is gelijk maar mn kaartje voor the wounded halen voor morgen, scheelt weer die ellende morgen Je moeder. |
|
Slim bedacht hoor, I'm impressed! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Als je niet vergeet heen te gaan... |
|
quote: ik heb het kaartje alvast op mn voorhoofd geplakt, voor mn ogen, geloof niet dat ik het ga vergeten weet jij trouwens hoe laat obituaru begint? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2008 18:58] Je moeder. |
|
nee geen idee... |
|
hm, eerst maar even op mn gemak comedy central kijken dan en dan langzaam aan eens richting hedon kruipen Je moeder. |
|
Hmja wellicht ook maar eens motivatie gaan zoeken ofzo. Eerst maar es douchen, kaartje opzoeken, munten bij elkaar scharrelen. Tijd zat |
|
0,5: FRNK toch maar lol 1: mascha 2: Doomy 3: Moon 4: H-K 5: w817tjes 6: karnivoor 7: XXL 8: Cadaveria 9: Dentz 10: Helvete 11: 7th Fallen Angel 12. MMayo 13: Attematic 14: Coroner7 15: Blonde Rockgod 16: Mardukfan 17: Jolijn 18: Mascha 19: De Ulk 20: LL 21: Blair Witch :D 22: Ralph 23: De BOSS is ook aanwezig <---Robbemans 24: NGBM 25: Nix 26: ErikdePerik met Jacco de kale chef 27: Jacow 28: Carnagath 29: Rotzak 30: Buried_alive 31: Vikingblood 32: Rajackar 33: the witch en loekie + nog vier man/vrouw 34: Ratman 35+36: MrUgly + Barry |
|
quote: Pfff Against God and Government |
|
0,5: FRNK toch maar lol 1: mascha 2: Doomy 3: Moon 4: H-K 5: w817tjes 6: karnivoor 7: XXL 8: Cadaveria 9: Dentz 10: Helvete 11: 7th Fallen Angel 12. MMayo 13: Attematic 14: Coroner7 15: Blonde Rockgod 16: Mardukfan 17: Jolijn 18: Mascha 19: De Ulk 20: LL 21: Blair Witch :D 22: Ralph 23: De BOSS is ook aanwezig <---Robbemans 24: NGBM 25: Nix 26: ErikdePerik met Jacco de kale chef 27: Jacow 28: Carnagath 29: Rotzak 30: Buried_alive 31: Vikingblood 32: Rajackar 33: the witch en loekie + nog vier man/vrouw 34: Ratman 35+36: MrUgly + Barry 37: Fire ook al ga ik niet op tijd komen.. |
|
+1 eerst southpark en family guy afkijken Je moeder. |
|
GODVERDOMME!!!!!!!! Dat krijg je nou als je in een vertieft gristendorp werkt en naar Obi wil. Eerst geen vrij krijgen want personeels bezetting blabla om vervolgens met de hele ploeg eerder naar huis te mogen gaan omdat er werkelijk geen ene fuck te doen is. Edit: Die laatste moest uiteraard een "fuck you smiley" zijn. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-01-2008 23:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Avatar keihard gemist, schijnt ook niet leuk te zijn geweest wat ik zo van de rest hoorde. Holy Moses is boooooooring, als altijd. Genoeg tijd om sociaal te doen dus. Obituary, was de band waar men voor kwam en dat was duidelijk te merken in de zaal. Prop en propvol stond zowel de zaal als het balkon vol, maar vanaf het eerste nummer zat de sfeer er al goed in. Enorm gezellige bende, de zaal was constant in beweging en Obituary had er duidelijk zin in. Mooie start van het nieuwe jaar. |
|
Heerlijk, dat vette smerige gitaargeluid "k vond alleen het licht kut. |
|
Damn dat was vet! Avatar vond ik wel goed, maar het publiek was niet echt enthousiast. Holy Moses was saai ja. Obituary was super! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |