|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Prijs en support volgen nog, maar voor de liefhebber alvast een gaatje om te vullen in de agenda's. |
|
ER: Ik wil komen. |
|
Het is wat verwarrend, ER en WR door elkaar. @ER, credible metal meet? |
|
Wow, metal in Amersfoort Maar het is slechts 5 minuten fietsen, dus ik kom wel even kijken... |
|
quote: los dat op door twee browsers te gebruiken.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Of twee tabs in één browser, maar dat is maar kut. Met ER: en WR: gaat het ook best. |
|
quote: staat er in dat geval voor erbrechenrider? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, gewoon een nieuw account aanmaken en dan je zin beginnen met: wij... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Same here! Tien minuten lopen en ik sta voor de ingang. Tis niet helemaal mijn ding, maar als ik niks beters te doen heb, kom ik wel ff kijken. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Gaaf! Aanwezig! |
|
Hey. Gewoon komen man! Ik heb namelijk de zaal geregeld namens de band... Roeland [Dit bericht is gewijzigd door silencethefoe op 15-08-2007 16:13] |
|
Daar zou ik wel eens bij kunnen zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:De ultieme reden om te komen inderdaad! |
|
Ik heb dat ook in 2001 gedaan. Ik wilde het nog wel een keertje doen toen ik de vraag kreeg vanuit de band. En zie daar. Roeland |
|
zo he! jij bent cool1 mag ik je handtekening? Je moeder. |
|
quote: Nou, jij weet mensen wel uit te bokken, hoor! |
|
:D signeer mn kruis! jiujiji* *=hihihihi [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-08-2007 20:51] Je moeder. |
|
quote: OK, dit gaat richting eng, weet je dat? Meer Manowar luisteren jij! |
|
Je moeder. |
|
quote: Vanaf 15 september kan je voor zulke verzoeken terecht op een nog nader bekend te maken e-mailadres. Tot die tijd ga ik me eerst met een andere project bezig houden. Excuus voor het ongemak. Roeland |
|
quote: En toch is het de bedoeling dat iedereen onder z'n eigen account post, want dat werkt dus verwarrend. Gewoon tabjes open en switchen. Ontopic: Mortifcation met als support Stryper en special guest Horde? Iig altijd al een vrij zwakke band gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2007 21:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mortification moet gewoon met Extol langskomen. |
|
quote: Extol |
|
quote: 'Ik heb namelijk de zaal geregeld...' poeh poeh, ben je blij? trots op jezelf? Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Dit weekend lekker rustig aan (er is gewoon weinig), maar kijk al uit naar a.s. donderdag! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |