|
Auteur: |
|
|
Dat heet inflatie ... Dankzij deze 'sociale' regering is alles tig keer duurder geworden, en zijn alleen de rijken er weer op vooruit gegaan REVOLUTIE ! |
|
FOUT!!! Dat heet MOJO... Effe Dynamo als voorbeeld: 1992: een knaak 1993: 5 piek 1994: een tientje 1995: een geeltje 1996: 2 geeltjes (DOA in geldnood vanwege schoonmaakkosten) 1997: 60 piek 1998: 3 geeltjes 1999: 90 piek (MOJO doet haar intrede) 2000: Weer 90 piek, nu slechts voor 1 dag 2001(RIP): 150 piek.... Dure NU-metalbands halen.... Dat kunnen ze daar wel.. Commerciële klerelijers.... |
|
topic verplaatst naar 'concerten'... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Heel leuk verhaal Judge M. Ik zie wat je bedoeld, maar nou begrijp ik nog steeds die MOJO niet. Wat is MOJO. [Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 15-05-2001 17:13] My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Mojo is de grote boze takketrol in de nederlandse muziek business, boekingskantoor, organisatiebureau met monopoly posoitie in enderland .. Zij zorgen voor de dure prijzen van bands, concerten en festivals |
|
zij zorgen ervoor dat op festivals elk jaar dezelfde bands komen. Echt saai. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
quote: Those were the days... No regrets and no remorse... |
|
Those were inderdaad days. Maar ik heb gehoord dat de economie in Nederland achteruit drijgt te gaan, dus misschien wordt op een dag toch alles anders.... My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Niet zolang MOJO er iets over te zeggen heeft vrees ik.... |
|
dat weet ik wel zeker..... |
|
sorry maar in 1993 was dynamo al duurder dit was het eerste jaar dat het meerdere dagen was ik ben er voor het eerst in 1990 geweest en toen was het een knaak..? of was het een gulden,...of toch vijf gulden .. nou ja death angel was toen headliner en erg gaaf!!! if you can't eat it or fuck it then.....kill it!!! |
Index / Concerten |