|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hutspotpunk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ja ik heb geen idee miss gaan ze met eten gooien ofzo? Hier had uw advertentie kunnen staan. |
|
Volgens mij betekent dat dat de bandleden geen van allen kunnen spelen en het een zooitje wordt |
|
quote: Zonde, hutspot heerscht! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Maaruh, organic matter word bruut! The trend is dead. |
|
Wat is Bazart ook al weer? Dat blauwe gebouw waar Dimensional Psychosis vorig jaar speelde? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jep. |
|
Check. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Leuk zaaltje, ben er een paar jaar terug eens op een drum and bass-feest beland, hehe. |
|
Wat ik me er van herinner was het idd een gezellige tent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ja inderdaat het is best goet te nassen maar back to the point het is wel kick daro, kom maar kijken en vind het uit ;P Hier had uw advertentie kunnen staan. |
|
quote: Ja. Dat is nogal wiedes. |
|
quote: ... |
|
|
|
fonetisch taalgebruik. Niets mis mee dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alleen die subtitle al, hehe. Nog zo stoere internet warrior. |
|
ik heb het niet verzonnen btw we staan op de site van de basart als 6 lekkere banditos Hier had uw advertentie kunnen staan. |
|
Heb eerder nummers gehoord van Organic matter, is goede band gewoon komen word wel kicke |
|
Ik ben aanwezig The trend is dead. |
|
quote: Is dat niet altijd zo met punk? |
|
quote: Hehe, indeed. Wij zijn dan ook wel de enige DeathMetal band die er speelt. Al is Fortynine ook nog best ruig. Volgens mij is de rest beetje punk achtig... Dacht ik.. The trend is dead. |
|
hee nu je het zegt fortynine was me nog niet opgevallen. hmm volgens mij moet een vriend van mij daar nog invallen met bassen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Echt? Ow oke dan. The trend is dead. |
|
Reactie van Fortynine : We spelen met de vaste basist! -- En Here Comes The Pain hebt geannuleert. Geen basist meer. The trend is dead. |
|
Moet je nederlands onder een bepaalt nivo lichen om binnen te komen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |