|
Auteur: |
|
|
Carpe Noctum Tour 2007 VICTIMIZER www.victimizer.nl | www.myspace.com/victimizernl DEATH SQUAD www.death-squad.net | www.myspace.com/deathsqd APOCRYPHA www.apocrypha.nl | www.myspace.com/apocryphanl 6 oktober - Willemeen, Arnhem [ www.willemeen.nl ] + Officium Triste + In Age And Sadness + Nymphea Aurora + Am Tuat 7 oktober - Mukkes, Leeuwarden [ www.mukkes.nl ] 11 oktober - Lazarus, Leiden [ www.rockcafelazarus.nl ] 12 oktober - Little Devil, Tilburg [ www.littledevil.nl ] 13 oktober - De Meester (Totum), Almere [ www.totumalmere.nl ] 20 oktober - Lucky & Co, Rijssen [ www.lucky.nl ] 21 oktober - Dingus, Venray [ www.ojcdingus.tk ] 8 december - Groene Engel, Oss [ www.groene-engel.nl ] Deze bands zijn zeker de moeite waard om eens te checken [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 29-08-2007 19:13] |
|
Ik denk het, van de MySpaces is het ook al afgehaald en ik kreeg door dat 5 oktober nog vrij is. |
|
20 October in Lucky? Apart. Dat vind ik nou echt een package voor de metal matinee en die zijn altijd op Zondag en niet op Zaterdag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Was veranderd werd mij laatst verteld, gaan nu op de zaterdagavond plaatsvinden. |
|
Tijdens de normale stapavond in Lucky? mmmkay. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Denk ik, weet het verder ook niet. Na aankomende zaterdag zal ik wel wat wijzer zijn hierin. |
|
quote: Erik had het er over dat ze deze naar de zaterdag gingen verplaatsen in het nieuwe seizoen. |
|
Mooi, dan kunnen we wat langer blijven hangen en na afloop Breezersletjes lastig vallen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bijzonder.... de Carpe Noctum Tour is bij ons (De Meester Almere) toch écht met After Shock en níet met Apocrypha. Ik heb het verschil ook op enkele sites gezien (ook van de meespelende bands) maar wij hebben toch echt Victimizer, After Shock en Death Squad geboekt... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ben er in ieder geval bij... |
|
quote:Morgen Victimizer, After Shock en Fuelblooded in Bar51 in Eindhoven |
|
Daar ben ik dan weer niet bij... |
|
TADAA de flyer: kan een mod of de topicstarter deze misschien in de openingspost zetten? |
|
Heb 'm er bijgezet. Balen kom er net achter dat ik 6 oktober personeelsfeest heb. Dat terwijl Arnhem het dichtste bij is. Maar misschien dat ik wel naar Rijssen ga, of Venray, of beide |
|
Waarom laad(t) het ploatje niet? |
|
Dat kwam door onze server, het is gefixed! |
|
* Kick * Zaterdag in Arnhem. |
|
Vaag van die Lucky show, de gasten van MFT weten niets van deze show. |
|
BVT+ 3 |
|
het is Carpe Noctem, niet Carpe Noctum |
|
Joa, allemaal mooi en aardig, verstaat toch geen reet van wat iemand van de bands te melden heeft. Vanavond: Lazerus, Leiden. Morgen: Litle Devil, Tilburg. Zaterdag: De Meester, Almere. |
|
Vanavond dus in de Little Devil, Tilburg!! |
|
De gig in Rijssen is gecancelled. We proberen daar nog een nieuwe datum te regelen. |
Index / Concerten |