|
Auteur: |
|
|
Vond er geen topic over... Iemand bekend met deze heren? Heb ze nog deze week toevallig ontdekt en klinkt ongelooflijk goed! www.myspace.com/swornband |
|
Is inderdaad een goede band ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eens kijken of ze dat hier hebben in de metalzone! Want hetgeen ik al gehoord heb van hun laatste, is on-ge-looflijk goed! |
|
De demo is erg goed. Naar het nieuwe album ben ik dan ook erg benieuwd, ik ben het alleen nog niet in de mailorders tegengekomen... |
|
Goede band, toffe kerels en geweldige zanger! |
|
De zanger is alweer weg. |
|
Damn, hij heeft (had) best een aardige strot! allezins i this band. Ongetwijfeld één van de betere die ik dit jaar al 'ontdekt' heb. |
|
zalige troep dit!!!! lekker swingend! signature |
|
Debuutalbum is erg sterk. Heerlijke riffs |
|
Super cd ja. Al twijfel ik of ze lang boeiend blijft, want het toch wel wat oppervlakkig materiaal. |
|
moet ik nog kopen signature |
|
quote: Helemaal mee eens; vooral op het eerste gehoor is het echt een prima band, maar na een paar keer luisteren vlakt het wel wat af ja... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vorige album The Alleviation was ongelooflijk goed. Nieuwe CD Bastards And Conqueror is al lang opgenomen maar de releasedate is door de band ivm 'problemen' uitgesteld, eerst tot oktober, nu 'waarschijnlijk nog ergens dit jaar'. Wie schetst mijn verbazing dat ik al surfend nu al gelekte versies vond van deze schijf. ....Inderdaad, duidelijk een nieuwe zanger.... |
|
Ik vind Sworn echt te gek |
|
Jep, Lars zijn stem was stukken beter... |
|
quote: Ben benieuwd naar het opkomende tweede album van zijn uitstekende solo-project |
|
Hij heeft zeer veel last van een gebrek aan inspiratie. |
|
quote: Dat album bleek de nieuwe Graveworm te zijn, wel aardig, maar daar zat ik niet per se op te wachten. Album is nu dus WEL uit, en op de MY SPACE zijn inmiddels 2 nummers te beluisteren. Klinkt.... anders.... |
|
ik vind de nieuwe echt epiek missen, maar technicsh wel in orde signature |
|
Vind er ook zeer weinig aan. Liever de debuutplaat. |
|
absoluut. The Alleviation signature |
Index / Heavy Metal |