IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sworn (Noorse Black/Folk)
Windir
Usericon van Windir
Posted 19-08-2007 21:42 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Vond er geen topic over... Iemand bekend met deze heren? Heb ze nog deze week toevallig ontdekt en klinkt ongelooflijk goed!

www.myspace.com/swornband

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-08-2007 21:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is inderdaad een goede band ja.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Windir
Usericon van Windir
Posted 20-08-2007 12:33 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Eens kijken of ze dat hier hebben in de metalzone! Want hetgeen ik al gehoord heb van hun laatste, is on-ge-looflijk goed!

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-08-2007 14:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De demo is erg goed. Naar het nieuwe album ben ik dan ook erg benieuwd, ik ben het alleen nog niet in de mailorders tegengekomen...

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 20-08-2007 14:20 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

wat ik zo op hun myspace hoor vind ik erg gaaf Hiervan moet ik zeker wat meer op gaan zoeken

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-08-2007 19:14 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Goede band, toffe kerels en geweldige zanger!

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-08-2007 19:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De zanger is alweer weg.

Windir
Usericon van Windir
Posted 23-08-2007 17:57 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Damn, hij heeft (had) best een aardige strot! allezins i this band. Ongetwijfeld één van de betere die ik dit jaar al 'ontdekt' heb.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-01-2008 17:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zalige troep dit!!!! lekker swingend!

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 25-01-2008 18:00 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Debuutalbum is erg sterk. Heerlijke riffs

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-01-2008 19:44 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Super cd ja. Al twijfel ik of ze lang boeiend blijft, want het toch wel wat oppervlakkig materiaal.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2009 22:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moet ik nog kopen

signature

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 24-01-2009 23:45 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 25 januari 2008 19:44 schreef Gorath het volgende:
Super cd ja. Al twijfel ik of ze lang boeiend blijft, want het toch wel wat oppervlakkig materiaal.

Helemaal mee eens; vooral op het eerste gehoor is het echt een prima band, maar na een paar keer luisteren vlakt het wel wat af ja...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 28-06-2009 20:39 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Vorige album The Alleviation was ongelooflijk goed.

Nieuwe CD Bastards And Conqueror is al lang opgenomen maar de releasedate is door de band ivm 'problemen' uitgesteld, eerst tot oktober, nu 'waarschijnlijk nog ergens dit jaar'.

Wie schetst mijn verbazing dat ik al surfend nu al gelekte versies vond van deze schijf.

....Inderdaad, duidelijk een nieuwe zanger....

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 28-06-2009 21:35 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik vind Sworn echt te gek

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 28-06-2009 22:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Jep, Lars zijn stem was stukken beter...

Northward
Usericon van Northward
Posted 29-06-2009 12:21 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 22:45 schreef Gorath het volgende:
Jep, Lars zijn stem was stukken beter...

Ben benieuwd naar het opkomende tweede album van zijn uitstekende solo-project

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-06-2009 21:11 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Hij heeft zeer veel last van een gebrek aan inspiratie.

Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 23-11-2009 22:31 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

quote:
Op 28 juni 2009 20:39 schreef Skyfire het volgende:
Vorige album The Alleviation was ongelooflijk goed.

Nieuwe CD Bastards And Conqueror is al lang opgenomen maar de releasedate is door de band ivm 'problemen' uitgesteld, eerst tot oktober, nu 'waarschijnlijk nog ergens dit jaar'.

Wie schetst mijn verbazing dat ik al surfend nu al gelekte versies vond van deze schijf.

....Inderdaad, duidelijk een nieuwe zanger....

Dat album bleek de nieuwe Graveworm te zijn, wel aardig, maar daar zat ik niet per se op te wachten.

Album is nu dus WEL uit, en op de MY SPACE zijn inmiddels 2 nummers te beluisteren.

Klinkt.... anders....

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2009 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind de nieuwe echt epiek missen,

maar technicsh wel in orde

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 24-11-2009 13:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind er ook zeer weinig aan. Liever de debuutplaat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 20:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

absoluut. The Alleviation

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com