|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zijn niet echt de meest voordehandliggende zalen |
|
Parkhof is behoorlijk kut in ieder geval... |
|
Vet! In ieder geval aanwezig in Waterfront! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe parkhof. |
|
Hm, tering eind rijden voor mij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Op een Maandag in Waterfront, mja jammer. Zou eerst Tilburg worden (stond wel t.b.a. bij). |
|
Volgend jaar rond Februari staat Shining trouwens naar alle waarschijnlijkheid ook wederom in NL, mocht het je deze keer niet lukken. |
|
quote:De tering. 3 keer in nog geen 8 maanden. Dat haalt Within Temptation zelfs niet eens |
|
Wat bedoel je met 3 keer? |
|
quote:Afgelopen juli, aankomende december en dan nog een keer februari dat Shining naar Nederland komt |
|
Ja zo ja, maar daarvan was maar 1 tour (deze dus). Juli had ik ze in Arnhem omdat ze toevallig dat weekend in Duitsland moesten spelen. En in Februari komen ze waarschijnlijk voor 1 optreden naar het noorden. Als je het zo bekijkt dan wint WT hoor. |
|
Skitliv? :') Ik ben benieuwd wat men zou zeggen als er hier een band opgericht zou worden met de naam 'Kutleven'. |
|
er zijn een heleberg van die nl-blek-kutbands met de meest stompzinnige nederlandse namen, kutleven zou geen opzien baren gok ik... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kutschurft is gelukkig een veel intelligentere naam |
|
Wat is dat dan op z'n Noors? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Skitskabb in het Zweeds, in ieder geval. |
|
quote:wat een bullshit, waar we heen waren geweest was toch zo fucking exclusief enzo ? blablabla. wat een shitzooi. Fuck the world and fuck you |
|
Aha. Noem je band dan gewoon skit. Heeft wel wat, ipv met een h. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 21-08-2007 21:37] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En je spreekt het nog geinig uit ook, een beetje als 'gu-iet', met een half-zachte g. Lastig te omschrijven, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-08-2007 21:41] |
|
Dat "zachte" zegt me genoeg, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehe. Rompeprop zou iets als 'Bålenspropp' worden, denk ik. :') |
|
Aanwezig in Waterfront. |
|
Welja waarom ook niet vorige keer was best geinig. Fuck the world and fuck you |
|
Mooi! Herkansing van vorige keer, toen was ik op vakantie. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Update! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |