|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
SEX Wiegen Meister ! |
|
[ [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 10-02-2002 14:39] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Pff...wat bedoel je daar precies mee? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Da manier waarop ik leef komt overeen met de gothic levensstijl. Dus ik zal me maar goth noemen. Ook al kleed ik me niet zo (maar dat hoeft ook niet om goth te zijn). Hakkuh |
|
chaos altijd met 3 dingen tegelijk bezig, op werk en thuis. Thuis zit ik bijvoorbeel met mijn gitaar op schoot op ICQ terwijl ik eigenlijk ook aan het koken ben of aan de telefoon zit, hehe |
|
Ik denk dat ik als 1 van de weinigen een sportende Metalhead ben, CIOS student (geen Misfits body hoor) wel een metal-look muziek maken biertje drinken beetje moorden en that's it |
|
quote: Mee eens, maar de zo ongeveer de helft van de mensen in mn klas mag me absoluut niet maar vraag me niet waarom. Het is niet dat ik ze uitscheld of zonder respect behandel ofzo, ik weet het echt niet. Ik heb besloten dat het niet aan mij ligt maar dat ze gewoon verdomde intolerant zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ehhh ik laat alles op mij afkomen. Ben super inpulsief, en ben absoluut een nymfo! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Ehh hoe ik leef... Ik ga doordeweeks naar school. Een paar avonden in de week werken bij de supermarkt. Af en toe een concert in Tilburg of Nijmegen. En anders in het weekend uit. Ik kleed me vrij standaard metal. Overheersend zwart met kisten en band shirts. Ik laat me haar groeien. Ik ben tegen religies, maar ik haat ze niet. Ik luister bijna elk moment van de dag naar metal; echt een uitlaatklep voor mij. Ik wil gaan sporten; fitness. Ik loop met het idee in m'n hoofd gitaar te leren spelen. Ik ben vrij relax. En gelukkig |
|
raar en verneukt... thats about it My madness, my sadness |
|
Pfff...in de week werk ik,in de weekends of tijdens vakantiedagen ga ik naar concerten,toneelstukken,de film en vrienden(m/v).Af en toe ben ik heel dronken,maar da's m'n eigen fout.En ja,nu en dan ga ik ook eens van de grond... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ben mezelf. |
|
quote: dat kan niet eens !! poser Godverdommen.. |
|
natuurlijk kan dat alleen in jou kleine hoofdje niet Je moeder. |
|
quote: Zenitha |
|
Geen idee wie ik ben |
|
net als sommige bands niet kiezen om een muziekstijl te spelen, maar gewoon spelen wat ze leuk vinden, en dat daar dan ( ik noet maar wat) black metal uit komt zo ben ik ook. Ik doe zoals ik wil. en daar komt dit uit, zoals ik nu ben. ( ik snap mezelf niet eens ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |