IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : je levenststijl Vorige pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-02-2002 14:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

SEX


Wiegen Meister !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-02-2002 14:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

[

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 10-02-2002 14:39]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-02-2002 20:03 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Pff...wat bedoel je daar precies mee?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-02-2002 23:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 februari 2002 14:06 schreef Dargull het volgende:
1. wat is er zo leuk aan gehaat worden?
2. wat is er leuk aan depressief zijn?
3. mensen die zichzelf gek noemen, zijn naar mijn ervaring vaak gewoon bezig zo over te komen, en zoveel mogenlijk te shockeren. (das alleen mijn ervaring ik zeg niet dat dat bij jou zo is).

Dargull heeft gesproken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 10-02-2002 23:34 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Da manier waarop ik leef komt overeen met de gothic levensstijl. Dus ik zal me maar goth noemen. Ook al kleed ik me niet zo (maar dat hoeft ook niet om goth te zijn).


Hakkuh


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-02-2002 1:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

chaos
altijd met 3 dingen tegelijk bezig, op werk en thuis.

Thuis zit ik bijvoorbeel met mijn gitaar op schoot op ICQ terwijl ik eigenlijk ook aan het koken ben of aan de telefoon zit, hehe



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-02-2002 22:04 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik denk dat ik als 1 van de weinigen een sportende Metalhead ben, CIOS student (geen Misfits body hoor) wel een metal-look muziek maken biertje drinken beetje moorden en that's it


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-02-2002 22:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 februari 2002 14:06 schreef Dargull het volgende:
1. wat is er zo leuk aan gehaat worden?
2. wat is er leuk aan depressief zijn?
3. mensen die zichzelf gek noemen, zijn naar mijn ervaring vaak gewoon bezig zo over te komen, en zoveel mogenlijk te shockeren. (das alleen mijn ervaring ik zeg niet dat dat bij jou zo is).


Mee eens, maar de zo ongeveer de helft van de mensen in mn klas mag me absoluut niet maar vraag me niet waarom. Het is niet dat ik ze uitscheld of zonder respect behandel ofzo, ik weet het echt niet. Ik heb besloten dat het niet aan mij ligt maar dat ze gewoon verdomde intolerant zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-02-2002 22:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehhh ik laat alles op mij afkomen.
Ben super inpulsief, en ben absoluut een nymfo!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-02-2002 22:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2002 22:11 schreef Cadaveria het volgende:
Ben super inpulsief, en ben absoluut een nymfo!




Wiegen Meister !


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 16-02-2002 0:11 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ehh hoe ik leef...

Ik ga doordeweeks naar school. Een paar avonden in de week werken bij de supermarkt. Af en toe een concert in Tilburg of Nijmegen. En anders in het weekend uit.
Ik kleed me vrij standaard metal. Overheersend zwart met kisten en band shirts. Ik laat me haar groeien.
Ik ben tegen religies, maar ik haat ze niet.
Ik luister bijna elk moment van de dag naar metal; echt een uitlaatklep voor mij.
Ik wil gaan sporten; fitness. Ik loop met het idee in m'n hoofd gitaar te leren spelen.

Ik ben vrij relax. En gelukkig


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-02-2002 17:28 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

raar en verneukt...
thats about it


My madness, my sadness


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-02-2002 17:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pfff...in de week werk ik,in de weekends of tijdens vakantiedagen ga ik naar concerten,toneelstukken,de film en vrienden(m/v).Af en toe ben ik heel dronken,maar da's m'n eigen fout.En ja,nu en dan ga ik ook eens van de grond...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Ares
Usericon van Ares
Posted 16-02-2002 18:05 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik ben mezelf.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 16-02-2002 18:32 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2002 20:32 schreef skatesmurf het volgende:
ik zou graag willen weten welke levenstijl jullie hebben

ik ben een skater/gothic



dat kan niet eens !! poser


Godverdommen..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2002 19:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

natuurlijk kan dat

alleen in jou kleine hoofdje niet


Je moeder.


Qjoetje
What's true? you never know!
Usericon van Qjoetje
Posted 16-02-2002 19:06 by Qjoetje Wijzig reactieProfiel van QjoetjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2002 21:48 schreef skullfuck het volgende:
ja ja........


Hoezo jaja?
































Zenitha


SQT
Usericon van SQT
Posted 16-02-2002 19:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Geen idee wie ik ben


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2002 19:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

net als sommige bands niet kiezen om een muziekstijl te spelen, maar gewoon spelen wat ze leuk vinden, en dat daar dan ( ik noet maar wat) black metal uit komt
zo ben ik ook.
Ik doe zoals ik wil.
en daar komt dit uit, zoals ik nu ben.
( ik snap mezelf niet eens )


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen