IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 15 september 2007 Kutschurft in Zwols Popfront (AFGEZEGD) Vorige pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-08-2007 0:19 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2007 0:02 schreef blonde rockgod het volgende:
En je komt uit Zwolle? SMS heeft al redelijk vaak in Zwolle gespeeld, portall wel eens in Popfront dacht ik, Departure nog nooit in Zwolle... Wordt onze 2e volwaardige gig, na 7 september in Amersfoort...

Ja, werd ook wel tijd inderdaad.. Maar ik heb Carnal Leftovers wel twee keer gezien..

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-08-2007 1:17 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2007 0:02 schreef MMayo het volgende:
Zijn ook altijd dezelfde bandjes

ach.. daardoor spelen we momenteel ook genoeg, het komt (nouja.. in zeker mate eigenlijk ook weer wel hahaha) je natuurlijk ook niet aanwaaien!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BVT
Usericon van BVT
Posted 29-08-2007 7:15 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Joa, AOD, je hebt mail. Aangaande Death Squad-Bloodsin.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-08-2007 10:55 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Bloodsin kan ik je nu al zeggen: wordt 'm niet. Heeft te kort geleden nog in Popfront gespeeld.
Heb trouwens helemaal geen mail van jou

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-09-2007 23:47 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Al een vervanger bekend?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-09-2007 0:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 augustus 2007 0:02 schreef blonde rockgod het volgende:
En je komt uit Zwolle? SMS heeft al redelijk vaak in Zwolle gespeeld, portall wel eens in Popfront dacht ik, Departure nog nooit in Zwolle... Wordt onze 2e volwaardige gig, na 7 september in Amersfoort...

hij maar de helft van jou leeftijd he

edit: mooi op tijd gereageerd jaap! grmbl

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-09-2007 0:22]

Je moeder.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-09-2007 7:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 september 2007 0:21 schreef karnivoor het volgende:
hij maar de helft van jou leeftijd he

edit: mooi op tijd gereageerd jaap! grmbl

Wijf....

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-09-2007 23:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Al een andere datum gepland?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-09-2007 23:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Of een vervanger misschien?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 23:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er dan een pop/rock bandje gaat spelen.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-09-2007 23:53 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:51 schreef Dentz het volgende:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er dan een pop/rock bandje gaat spelen.

Oh jammer..

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 23:54 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik neem wel een Kutschurft cd mee.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com