|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, vrij slaapverwekkend dit. |
|
*kick* Zie/ hoor ineens dat ze een track online hebben met de nieuwe zangert. http://www.myspace.com/divineheresyband Klinkt niet verkeerd. (edit: bestaande track dus opnieuw ingeblêrd) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-04-2009 21:03] |
|
waar dan? kzie niks oh, huh apart gewoon een oude track met de nieuwe zanger dus haha en bij die andere tracks is de zang eruit gehaald... hebben ze ruzie ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2009 20:38] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vind Bleed the Fifth behoorlijk saai. Ik hoop op een beter vervolg "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Er staat net een nieuw nummer op hun myspace; http://www.myspace.com/divineheresyband Weet iemand toevallig waar ik de Japanse bonus track van "Bleed the Fifth" kan vinden op het net? De Japanse import versie is mij te duur namelijk... |
|
Misschien kun je de zanger van je band zoeken, die werd gisteren hier op ZM nog vermist en als dood verklaard |
|
Dat is BULLSHIT!!! Het is mijn band trouwens niet. Mijn username is ontstaan uit een gebrek aan fantasie |
|
Wou het laatst al aanpassen maar dat kan blijkbaar niet. ontopic; Japanse bonus track, anyone!? |
|
Nieuw nummer blaast behoorlijk, alleen jammer van die clean zang van de nieuwe zanger... doet me teveel denken aan die linkin' park zooi.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heel veel mensen klagen daarover. Ik vind het in de meeste gevallen wel OK, hier en daar iets te emo inderdaad. |
|
Maar die drums! Godverdomme wat vet!!! |
|
Ik vond de clean zang van de vorige zanger een stuk minder vervelend en in sommige nummers zelfs erg vet... maar dit moet echt even wennen denk ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jezus, dit rost als de tyfus, vind het erg vet. Cleane zang vind ik erg ok. Ben benieuwd naar de plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-06-2009 0:18] |
|
Echt? Ik vind het echt saaie meuk. Hopelijk word dat op die nieuwe iets beter "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hmmz, de vorige zangert sprak me toch wat meer aan. De cleane zang is goed van de nieuwe meneer, maar klinkt me iets te hip op de een of andere manier. Wellicht is het even wennen. Muzikaal knuppelt het er weer goed op los |
|
supervet!! ik was bang dat ze hier niks meer mee gingen doen, maar dat komt dus ook goed! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |