|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 8 september vind het eerste Metal Attack-fest plaats in Zuidwolde (Dr). Vanaf 13.00u is iedereen welkom op de Zuideresweg nr 33 te Zuidwolde, entree is namelijk gratis, en het bier is koud! Bands: INSATIABLE BLOODBASTARD MY OWN MESS THE SONIC PLAGUE GRIND MINDED De band SOLIDARY TRUST rondom Caveman Bert (oud AliennatioN) zal ook nog een aantal nummertjes spelen) Ook goed om te weten, een steakhouse verzorgt de catering! www.metal-attack.nl [Dit bericht is gewijzigd door Jeunis op 24-08-2007 21:50] |
|
Volgens mij is het inderdaad rond 18.00u afgelopen. En waarom spelen wij niet? Hmmz, we zijn in ieder geval niet gevraagd te spelen, maar we komen allemaal wel kijken natuurlijk!! Maar eerst Occultfest, waar we nu al donderse zin in hebben!! |
|
Is er ook een tijdschema bekend? Ben wel benieuwd of het druk wordt zo de week na occultfest. Ga iig wel ff kijken is toch op fietsafstand. see you at occultfest! |
|
Mooi dat het vroeg afgelopen is, kan iedereen daarna naar Hedon in Zwolle!!! quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik denk niet dat ik dat red omdat ik dan vast wel een paar biertjes zal gaan drinken en dan niet meer rijden mag en met het openbaar vervoer niet van zuidwolde naar zwolle kan komen. see you at occultfest! |
|
quote: En als ik nou eens terug rijd met die witte wagen van je naar Zwolle, blijf je hier pitten.. gaan we s'avonds naar Hedon? Edit: Als ik weer beter ben [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2007 12:41] |
|
Wat voor locatie is het? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zuideresweg 33a in zuupwolde naast heuvelman. see you at occultfest! |
|
quote: Dat wordt hem ook niet omdat ik zondagmiddag verjaardag in Alteveer heb dus dan moet ik wel erg vroeg die kant weer op. maar thanx voor het aanbod! see you at occultfest! |
|
quote: Lijkt me een héél strak plan heksje!! [edit] oké lees net dat je niet kan, jammer!! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 06-09-2007 13:02] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Is dat een kroeg dan? Of weer op zo'n camping daar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ghehe drukdrukdruk |
|
quote: Nee het is in het centrum naast garage heuvelman. Metal Attack is de naam van de winkel van John Vermanen en dit is een feest ter ere van de officiele opening van zijn winkel. De bands gaan op het dak van de winkel spelen. (in die winkel kun je sieraden, shirts en beelden enzo kopen). see you at occultfest! |
|
quote: Jaha jammer he maar als ik vanaf 13.00 aan de zuip ga dan ben ik ook wel aardig lam om 20.00 denk ik. dus lijkt me geen strak plan. Maar jullie hebben me vorige week toch nog allemaal gezien? see you at occultfest! |
|
quote: Ah oké I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jaaaa héél even gezien jah, maar we kunnen je niet vaak genoeg zien. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
hmm steaks hmmm beer |
|
quote: Weet jij de speeltijden van de bands? Jullie zijn toch headliner? see you at occultfest! |
|
wij zijn idd headliner , weet niet welk tijdstip de andere bands spelen.. wij spelen rondstreeks 19:00 |
|
quote: Sorrie skatje maar kan maar op een plek tegelijk zijn en dit is voor mij op fietsafstand. Eigenlijk is het een soort van afterparty van occultfest ha ha. see you at occultfest! |
|
quote: Maakt niet uit hoor... Kom je 3 januari nog naar Zwolle voor Obituary dan?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Hell yeah, daarvoor kom ik er dus. En het gezellige achtergrondmuziek niet te vergeten!! |
|
nog ff een klein schopje en straks maar eens die kant op. hoop dat het wel droog blijft... see you at occultfest! |
|
quote: En wij (My Own Mess) spelen rond 18:00 dus een klein gedeelte van het tijdschema is er |
|
quote: Ha ha ik weet nu wie begint, wie er om 18.00 speelt en wie de headliner is lekker duidelijk. Wel leuk om jullie weer eens te zien! see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |