|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
niks .. nergens ... |
|
Als je er over nadenk suckt de zondag inderdaad best wel.. Sorry ik weet ook niks |
|
Je kunt UT'en op de ZM server |
|
Nee, zondagen zijn meestal saai. Hoewel er soms best concerten op zondag zijn. Daarom werk ik ook meeste zondagen. Lekker extra betaald niks doen op een saaie dag. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Hehe dat klinkt zeker niet sclecht. |
|
Zondagen zijn saai Het was ooit mijn knuffel dag, maar dat is nu ook voorbij Nix te beleven, nergens niet ! Wiegen Meister ! |
|
hier in hoorn is een metalcafe waar volgens mij wel es op zondag optredens zijn |
|
dat doe ik de zondag, zeker als ik alleen thuis ben en niks te doen heb, wat kan een zondag toch saai zijn As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
nix dus... of je moet naar Amsterdam of Den Haag en Rotterdam; daar zijn de winkels open *zucht* Verder hebben we hier in Lelystad wel wat Musea *gaap*, Bataviastad en de Bataviawerf *gaaaaap* en wel een heel leuk theehuis waar je dus een heuse hightea kunt krijgen... Dat gaan wij dus volgende week zondag doen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Hier in Kortrijk zijn er soms optredens in de Pits de zondagavond. Wel meer hardcore-punk-noise gericht en waarschijnlijk veel te ver voor jullie. |
|
in de plankier soms (duf) liveline...lwd zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hm zondag is mijn ad&d dag Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ben op zondag meestal aan m'n site aant werken, tussen het gapen door... (heb weer nieuwe updates!!!) Maar in de 013 in Tilburg is meestal wel een metal matinee maar ja, das ok weer wat ver vanuit Zeeland... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Die schuifbalk op je site is wel leuk...een kwartier bezig geweest om uit te vinden dat je met de zwarte balk moet schuiven... |
|
nope niks, hier in zaamslag dan |
|
quote:haha ben ik niet de enige dompie hier Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Op de zondag? Uitrusten! Op je eigen kamer. Kweek van die momenten van gelukzaligheid . Muziek aan, op bed liggen, zak chips en glas cola binnen handbereik... Suits me fine... |
|
is die scrollbalk echt zo onduidelijk ja? en ja, uitslapen hoort ook bij de zondag! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Cola!?!? Shit er wil echt niemand feesten op zondag, misschien moest ik zelf maar 'n Metal-Soos op zondag of zo op gaan zetten, de papieren zijn er dus waarom ook nie... |
|
liefst in Zelzate dan, dan is er ook nog wat te beleven As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
In 013 vaak concerten en minifestivalletjes.. Ook in Baroeg volgens mij.. Maar weet niet of dat nog steeds zo is Verder is zondag voor veel mensen band-oefendag |
|
quote:Zal ik maar niets zeggen. zondagmiddag is mijn f1 middag, nou jah om de week dan. Daar blijf je gewoon voor thuis. elke zondag middag is er metal cafe in zwolle (popfront) best gezellig. vanaf 14.00 uur tot 19.00 uur. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jep, cola. Anders moet ik nog mee gaan betalen aan het bier hier thuis . |
|
quote: In de Baroeg in Rotterdam zijn inderdaad nog steeds op zondag regelmatig bands te vinden. Vaak grindcore fests. [Dit bericht is gewijzigd door Mutation op 11-02-2002 22:52] |
|
quote: nee joh, moest alleen even nadenken (en daar ging het fout ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |