|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog wat tijd kunnen vinden... oktober t/m december... Vet originele titel ook. Anyway, speel ze! Bruce Banner |
|
ik wilde net zegge waar doet die titel me nou aan denken hmm bibelot, ik zal wel is komen kijken dan [Dit bericht is gewijzigd door Deathroad op 26-08-2007 11:42] |
|
Ik denk dat Dekker hiermee het gerucht in de wereld wil helpen dat het nieuwe album een beetje als een Metallica rip-off gaat klinken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Of het geld was op Even wat optreden om weer wat knaakjes bijeen te sprokkelen. Die Fisherprice keyboards zijn ook niet goedkoop :') [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-08-2007 14:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je wilt cashen ga je als headliner spelen en niet als support van Gorefest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Och, des te meer publiek, des te meer kans om merchandise te slijten, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
en altijd goed om in canix te spelen |
|
Hehe, en in de eerste paar posts doet de titel z'n werk al, doen ze toch goed . |
|
Gaaf Eens kijken of ik aanwezig kan zijn in Hardenberg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: maar ze werken wel als het er op aan komt. Dit in tegenstelling tot je Mac op Stonehenge;-) |
|
1-1 Bruce Banner |
|
Hehe, dag reputatie van de mac. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Naast de term "een Aad slaan" hebben we voor het geval van Spectre tijdens het Control Human Delete optreden op Stonehenge de term "een Karl S krijgen" geïntroduceerd. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 26-08-2007 16:43] |
|
Ja, ik herinner me een optreden van Nile in Vera met een blauw scherm als special guest. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-08-2007 16:37] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat lul je nou dom. Mijn Mac loopt niet vast. En op Stonehenge ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha meneer heeft stront in de oren ja. Maar toch tof dat ie het gaaf vond |
|
En de mac is weer back. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
lol hou je de score ff bij? |
|
quote: Oef, 2 Control Human Deleters op mijn nek, toch een tere snaar geraakt blijkbaar ghehe. |
|
hehe, happen ofniet Maar een mac en vastlopen, dat bestaat dus niet he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom heeft Karl Sanders geen Mac?!?! |
|
Er zit geen patience op :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
14.okt.2007 Tivoli Oude Gracht Utrecht is verplaatst naar: 09.dec.2007 Tivoli Oude Gracht Utrecht Daardoor zijn we niet in staat om het Festival op 9 december in Brogum te headlinen. Ondank dat er geen enkele band in Nederland is die dit verlies kan opvangen zal de organisatie toch trachten een vervanger te laten opdraven |
|
Ze blijven geweldig, die stukjes van je. Bruce Banner |
|
Ook al komt er geen hond naar hun shows, ze blijven arrogant "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |