|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 20 oktober Elektra, Sliedrecht Met de volgende bands: - Sengir (BE) - Putrefied - Blind Sight - Outburst - Detonation - Day Six + nog een aantal bands Zaal open: 16.00 uur Aanvang: n.n.b Entree: 12,50 euro www.elektra-sliedrecht.nl [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-10-2007 17:30] |
|
Gaaf! Aanwezig voor Outburst, Blind Sight en Detonation. |
|
|
|
Wat een kickuh line-up zeg!! Heennnnnn |
|
Nette line up inderdaad |
|
+ Calibern The trend is dead. |
|
Pfff, Blind Sight is modern thrashcore. |
|
quote: Ja en Day Six is hooguit een beetje symfo en een neuro heet een euro Anders nog iets meneer de krentenweger? |
|
quote: Neeuh, dit was het wel zo'n beetje. |
|
quote: En dat is Sengir neem ik aan? Daar is namelijk (nog) niets over te vinden op de site van Elektra of de site van Sengir. |
|
Nee,Sengir kon helaas niet...dus Calibern is daarvoor in de plaats gekomen |
|
quote: Wie speelt dan als laatste? Day Six of Detonation? |
|
Putrefied |
|
Ik denk dat ik wel even kom kijken! In ieder geval voor Detonation en Putrefied! oh nee, wacht |
|
Tijdschema: 17.00 - 17.50 uur Blind sight 18.10 - 19.00 uur Outburst Eet pauze 19.50 - 20.40 uur Day Six 21.00 - 21.50 uur Detonation 22.10 - 23.00 uur Calibern 23.20 - 00.20 uur Putrefied |
|
Mooie speeltijd voor Blind Sight. Waarschijnlijk na Detonation weer op huis aan. |
|
quote:moderne bagger is t. Fuck the world and fuck you |
|
Schop! |
|
Waarschijnlijk toch niet aanwezig i.v.m. sociaal verplicht uitje met de schoonfamilie. |
|
Zaterdag alweer! Pilsch 'till death! |
|
Morgen! Leuke line up trouwens. Schutters!! |
|
Outburst speelt niet: quote:Aldus een bulletin van hun Myspace |
|
leuke line up bagger flyer. maar deze dag zal geheel in het teken staan van mijn bed en een boek. dus nee |
|
De entree is verlaagd naar 11 euro ivm het uitvallen van Outburst. Dus Blind Sight zal spelen op de speeltijd van Outburst en dat is: 18.10 - 19.00 uur Blind Sight eet pauze 19.50 - 20.40 uur Day Six 21.00 - 21.50 uur Detonation 22.10 - 23.00 uur Calibern 23.20 - 00.20 uur Putrefied Morgen dusch! |
|
Ah bedankt voor de snelle update |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |