IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Primer
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-08-2007 18:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb net een film gezien die, wat mij betreft, interessant genoeg is om even een apart topic voor aan te maken.



Mensen die houden van films als Donnie Darko, Pi, Memento en The Machinist moeten deze film zeker eens gaan kijken. Hij komt uit 2004 maar was nog compleet onbekend voor mij.

Het gaat over 4 gasten die in hun vrije tijd sleutelen aan een machine. Wat het precies is wordt nooit echt duidelijk maar als snel komen 2 van de 4 vrienden erachter dat de machine vreemde bijwerkingen vertoont die een stuk interessanter zijn dan waar de machine in de eerste instantie voor bedoelt was.
Wat volgt is een conflict tussen vrienden in het midden van een ingewikkelde knoop van onvoorziene gebeurtenissen.

Het is een erg sobere en trage film met prachtige sfeerbeelden en goed acteerwerk.

Ik ben benieuwd wat de reacties zullen zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-08-2007 18:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Een aantal jaren geleden had ik Primer gehuurd om samen met wat vrienden naar te kijken. We hebben 'm die avond twee keer achter elkaar gezien in de hoop 'm beter te snappen, maar helaas.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-08-2007 18:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik wil hem ook nog wel een 2e keer zien. Ik snap nu wel aardig hoe de vork in de steel zit maar ik heb nog steeds een paar losse eindjes die aan elkaar geknoopt moeten worden. Hopelijk helpt een 2e keer kijken daarbij.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-08-2007 18:24 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Wel, als je eens véél tijd hebt, moet je IMDb er 'ns op nalezen. Interessante (en lachwekkende) reviews en discussies aldaar.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Grim666
Usericon van Grim666
Posted 13-10-2007 16:48 by Grim666 Wijzig reactieProfiel van Grim666Quote dit bericht

Ik heb een keer de machinist gezien en ik vond het best een interresante film dus ik denk dat ik deze film ook even ga bekijken.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-10-2007 3:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Bedankt voor de tip, dit soort films zijn absoluut aan mij besteed, zal 'm eens opzoeken! Ben benieuwd!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen