|
Auteur: |
|
|
Download hier Compil. met de meest waanzinnige crashes allertijden. Muziek van Dismember, Meshuggah en Deranged. Een 10 min. crash compilatie. Hallo, Ik heb een crash forum die nu zo'n 1 1/5 jaar draait en ben members aan het werven via andere fora's en YouTube. Voor F1 crashes, NASCAR, Indycar, Dragstercrashes ect. ga naar: www.roysmemorial.tk |
|
wow er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Was jij het niet die deathrace2000 zo grappig vond? |
|
quote: Dat is een film en een videospel, toch iets anders, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hence the "" |
|
quote: Nou, op het fastlane forum kom ik ook wel aardig wat crashes tegen... maar dat weet je zelf ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 26-08-2007 21:02] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: wat wansmaak zegt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dit is toch gewoon ordinaire spam, niet? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee hoor. |
|
O, OK. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lijkt me een topic voor Pandora. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmm, nou ehm nee. Hoef niet zo graag ongelukken te zien, heb er net zelf een gehad. verdorrie. *rent snel weg naar een ander deel van zm* |
|
quote: huh? Suck my piss |
|
*steekt zijn voet uit zodat er alsnog een auto op Pandora crashed* |
|
Soeperman! Zenial |
|
Er was een mooie compulatiet met de muziek van korpiklaani. *spelling* ik kan hety alleenniet vinden. edit;de meeste mensen gingen wel deaud volgens mijn. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-08-2007 16:31] Suck my piss |
|
Als je de topictitel slecht leest, dan lees je carcass. Tenminste, ik wel. Dan was het vast een beter topic geweest. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Volgens mij heeft Gene Hoglan eens die band bedankt in zijn thankslist met 'thanks to Carcrash'. Mocht het in dit topic nog niet aangehaald zijn, dan is de film Crash van Cronenberg wel aardig; over mensen die er sexueel opgewonden van raken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die's knap vaag ja |
|
"the car" , nog vager. http://www.imdb.com/title/tt0075809/ [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-08-2007 8:47] Suck my piss |
|
quote: Dat was Bal-Sagoth, lul. http://www.youtube.com/watch?v=Eor2dTwFpH8 OMFG those are so fucking brutal... I dont feel bad for half of them though.. those dumb mother fuckers who stand in front of rally car racers to get good pictures diserve to be hit. Other than that, prayers go out for the unfortunete... (sorry for bad spelling) XD [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-09-2007 16:15] |
Index / Algemeen |