|
Auteur: |
|
|
Ontzettend gave cd! Aanschaffen die hap http://www.myspace.com/legrandguigno1 Track list: Cirqvs L. Degenesis (Amor & Seuche) Dimension: Canvas Mens Insana in Corpore Insano Madness and her Thousand Young The Healing Process Finis Coronat Opus I, Who Brought Forth Myself Alsuntia Lucilinburhuc In, Beyond or Through Total playing time: 55 min. Edition: Limited first pressing in clear tray with cardboard-slipcase contains video-clip |
|
Ja klopt hehe, tis een perfectionistisch werk geworden vandaar dat het zo lang op zich heeft laten wachten |
|
lul niet man, dat lag niet aan de band... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
haha aan wie dan |
|
ik zei je toch net al dat het album al jaren klaar is, ik heb de ongemixte versie al een jaar of 6 liggen... het toenmalige labeltje zou t toen uitbrengen maar vanwege interne strubbelingen daar is dat een beetje in t slop geraakt, nu hebben ze middels maddening media een 'eigen' labeltje opgericht ( lees: ze brengen t in eigen beheer uit)... klaar nu, jij moet slapen tis way past kinderbedtijd... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hihi, duh, wij zitten ook bij maddening media, beheerd door de zanger... de gitarist beheert Tidal wave studio.. hij heeft in die tijd steeds dingen weer aan de muziek en productie veranderd omdat hij het beter en beter wilde.. |
|
dat lijkt me ook logisch,, als je plaat al zo lan op de plank ligt is er altijd wel iets wat je achteraf anders wil, anyway doe die gasten maar de groeten van me mocht je ze binnenkort spreken. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
sgoed zal ik doen |
|
Perfectionistisch? http://www.volkskrantblog.nl/bericht/167816 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Wel aardig, niet heel overtuigend. Beter dan het debuutalbum in ieder geval. |
|
bah, niets voor mij. Die gekunstelde riedels en vreemdsoortige zang... njet signature |
|
ik heb nog een uitvoering van rudolf the rednose rendeer door dit gezelschap! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Index / Heavy Metal |