|
Auteur: |
|
|
Hebt iemand deze heren al live gezien? Ik vind het erg gave muziek. Oud potje heavy metal altijd gaaf. Ze zijn nu weer in de studio om een nieuwe cd op te nemen. Discografie: The Darkest Night (2004) Insane (2007) Shaman (nog aan het opnemen) http://www.myspace.com/calibern www.calibern.nl The trend is dead. |
|
Ik heb ze wel eens gezien, niet echt mijn ding. |
|
+1 Heb zelfs weleens een podium met ze gedeeld. Toffe mensen, dat zeker... maar de zang doet het niet helemaal voor mij. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Moet wel toegeven dat ik benieuwd ben, ik bedoel... het zijn wel goeie muzikanten. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Verwacht er maar veel van . Ben hun Roadi, was even in de studio geweest erg gaaf. The trend is dead. |
|
Calibern werkt aan derde album Het Zuid-Hollande heavy metal kwintet werkt aan hun derde album Shaman dat ze begin 2008 hopen uit te brengen. Een aantal songtitels kunnen we jullie al geven: Hunt Him Down Shaman Fallen Angel Burn The Witch Naast deze nummers zal het album nog een aantal extra's bevatten, waarover later meer. The trend is dead. |
|
Update, Vorig jaar; Drummer Wilmar en Gitarist Jaap zijn uit de band gestapt. Dit jaar; Calibern heeft een nieuwe drummer genaamd; Reinier. En een nieuwe Lead Gitarst; Jori. Optredens komen binnekort online! The trend is dead. |
Index / Heavy Metal |