|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aanvullende info volgt zsm via www.theluciferprinciple.nl pre-reservering (!) via kaarten[AT]theluciferprinciple[puntje]nl |
|
Gaaf ik wil hier erg graag bij zijn! Even checken of ik kan en dan een mailtje sturen |
|
Koel Erik! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 28-08-2007 23:40] |
|
Hmm, mogelijk aanwezig. |
|
Jammer dat het samenvalt met Pro-Pain in Dordrecht, anders had ik het wel serieus overwogen. Gelukkig zie ik DevilDriver en God Forbid ook nog op 18 september in Amsterdam. |
|
dit wordt um dus... |
|
Ik ben aanwezig! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Damn.... daarvoor wil ik wel naar Apeldoorn komen.... waar het niet dat ik Devil Driver en God Forbid al in Amsterdam ga zien. Maar lijkt me wel een erg cool feessie, dus mischien kom ik alsnog! Doe de groenten en de mossels aan Pollo als je hem ziet! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-09-2007 14:47] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
update-je, Op Rocktribune-sampler (de RT die deze week uitkomt) vind je The Pitch Black Dawn (track) aan. Myspace volgt later. |
|
om vast in de stemming te komen, tjek www.myspace.com/tlpmetal voor een gloednieuwe track van onze debuutcd! cheers. |
|
quote: Klinkt goed Benieuwd naar de rest. En nog gefeliciteerd met het endorsement dealtje. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 07-09-2007 20:06] |
|
Dat gaat erg vet worden 5 oktober!! [Dit bericht is gewijzigd door samoht2 op 29-09-2007 15:10] |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig ] |
|
Zo, vvk via ons is gestaakt. Kaarten zijn nu alleen nog direct via Gigant (APELDOORN) te verkrijgen. |
|
Vant weekend promo ontvange Nog geen luisterbeurt kunnen geven |
|
quote: ben benieuwd........ |
|
quote: Gewoon opzetten tijdens het stofzuigen, de afwas doen, of dergelijken. Dan worden die dingen ineens ook wat leuker lampje |
|
quote: hahaha, wij dachten toch aan hele anderen dingen tijdens het opnemen...... tot vrijdag! |
|
da's dus vandaag... |
|
Ik ben er... mits het niet uitverkocht is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
je was, én het as idd uitverkocht!! |
|
|
|
Godver wat een bizarre foto is dit |
|
@MMAYO Je kunt het natuurlijk ook over mooie composities hebben ... waarom nu meteen mijn slechtste eruit halen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |