|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kent er hier iemand goede bands die symphonische invloeden met death metal combineren....een soort mix tussen Nightwish en Vader zeg maar ? |
|
Hollenthon Zenial |
|
De bruutheid van Vader, de symphonie van Nightwish en de stem van Immortal als het ff kan ;-) Maar het gaat vooral over het muzikale, liefst geen vrouwelijke lead-zang... Dus echt death metal met symphonische muzikale aspecten... In Hollenthon vind ik niet echt wat ik zoek, maar bedankt voor de tip... |
|
death metal met een hoofdrol voor synths is so wie zo schaars nocturnus luciferion against the plagues agiel nile maar das allemaal niet echt symphonisch... de eerste gathering? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Luciferion Thy Disease Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aan dat rijtje zou ik Mors Principium Est als aanrader toe willen voegen. Als antwoord op de topic starter: Probeer Scar Symmetry of Mercenary eens. |
|
The Elysian Fields Dark Lunacy Alastis Visceral Evisceration Asgaroth Zenial |
|
Ceremony Of Opposites en Passage van Samael |
|
Oeh zeker ja!! Zenial |
|
En dan voor extra symfonie ook nog de pianoversie van Passage door Xytras erbij aanheerschen |
|
Vooruit, nog eentje dan: Therion - Ho Drakon Ho Megas |
|
Wintersun |
|
Sadist - Above the Light |
|
Slayer - Reign in blood No meat is sweater |
|
quote: oke daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, die gitaar homo speelde live gewoon gitaar en synth tegelijk In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
bedankt voor alle nuttige en minder nuttige (slayer ?) tips...zal het eens allemaal opzoeken... |
|
Latere Sadus? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nocturnus - The Key Of Behemoth misschien, Arch Enemy, Vital Remains... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Geen keyboards, maar wel melodieus, én dikke heersch: The Absence spelfout weggehaald... |
|
quote: Diehomo... Hehehe, 't schijnt wel een lul te zijn, dat wel. Ik heb dat ook live gezien, vette shit. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Symphonic Death? Melodic Death Metal bedoelt ge zeker? Verlekkerd op dood metaal |
|
quote:Nee dat bedoelt hij niet. Lees nu eens wat er staat |
|
Symphonic -doom-death imo: The Gathering - Always... Renaissance - The death of art (!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-08-2007 22:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dikke +1 voor always, ja. Komt het dus neer op metal met synthesizers? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |