|
Auteur: |
|
|
Check www.cafe-extase.nl voor details en het speelschema. |
|
en http://www.zxzw.nl/ voor de rest van het programma |
|
Ik ken alleen Weltbrand, maar die wil ik best graag zien eigenlijk Wie gaat deze luie jonge dame vertellen waar de andere bandjes op lijken? Myspace uitzoeken is zo'n gedoe!! Edit: Infinity komt ook, daar zal vriendlief blij mee zijn - Dat is goed, want dat maakt de kans dat ik er ben ook een stuk groter. [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 29-08-2007 20:23] |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. Ook nog leuk is Drumcorps, alias van Aaron Spectre; combineert rauwe math- en grindcore met breakcore. Tof! |
|
Ooh? Drumcorps = Aaron Spectre?? Vette shit! Op Lowlands knalde hij er vette teringherrie doorheen! Heerlijk!! *aanwezig @ ZXZW* Altijd leuk om vreemde, aparte bands en artiesten te checken. Voor ieder wat wils, en leuk door Tilburg heen struinen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Charlie*Adler natuurlijk, zondag in de batcave |
|
Planet aids ook al Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
wij spelen rond half 4, is er al een online schema? |
|
Dr doom 21:00 - 21:30 in little devil |
|
Ik ben er denk ik ook bij, sowieso zaterdagavond, want Sutcliffe Jügend moet ik zien. |
|
Oké, ik wil! Ik wil! Alleen vind ik het programma nog onoverzichtelijk. |
|
Mijn programma: Orphax - NS16 - 16.00-16.30 Planet Aids - Batcave 013 - 16.30-17.00 Weltbrand - Extase - 17.30-18.00 Monno - Little Devil - 18.00-18.30 (dat wordt een klein stukje, Weltbrand mag ik niet missen!) Infinity - Little Devil - 20.00-20.30 Knut - Extase 20.45-21.30 of Dr. Doom - Little Devil - 21.00-21.30 (Deze overlapping is wel balen zeg ik je! ) En vast nog wel wat dingetjes tussendoor die niet gepland zijn |
|
Ik zou voor Dr doom gaan |
|
ik ook Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik niet Inter faeces et urinam nascimur |
|
Absoluut niet. Knut heerscht en zie je misschien maar één keer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: wellicht dan nog aanwezig |
|
quote: Dat had ik, in jouw geval, ook gezegd. Maar ik vind het wel lomp dat ze dat zo inplannen. Maar ik denk dat er nog wel wat veranderd wordt, aangezien Weltbrand en Infinity graag in dezelfde zaal willen spelen. Edit: ik ging af op de omschrijvingen op de website.. dus ik ga de bandjes even checken op myspace. Dan is Knut een domper als je doom verwacht hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 31-08-2007 8:48] |
|
|
|
John Wiese van SunnO))) komt ook nog effe een mopje spelen in het voorprogramma van Psychic TV! |
|
quote: Kenker. Compleet vergeten dat dit dit weekeinde was. :') Iemand die Sutcliffe Jügend gezien heeft? |
|
Zozo lekkere file's op de heenweg. Toen we aankwamen meteen uitladen en spelen daarna snel een biertje, inladen en nog snel een biertje. Hierna even papieren tekenen en dat was voor mij ZXZW. Niet echt zo boeiend dus |
|
Foto's van een bandje of 8 of zo te vinden op http://www.basementonline.nl metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ik ben niet meer geweest. Ik was écht te gaar van werk |
Index / Concerten |