28
Aug Speed Bambergen
Geuzenpop was weer zeer geslaagd te noemen dit jaar. Het was prachtig weer en de sfeer was uitermate relaxed. De muzikale uitschieters kwamen van het zeer energieke Mala Vita en het eveneens zeer powervolle Mad Sin.
Er was echter nog een band helemaal aan het begin van de dag die de meeste mensen jammer genoeg ontgaan is. Namelijk Speed Bambergen uit Enschede en Hengelo. Deze snelle harde rock ‘n’ roll was wat mij betreft een prima begin van het festival. En in de zon was het helemaal genieten van met name het geweldige gitaarwerk. Gitarist Richard kennen we overigens nog van Live Wire, de AC/DC-coverband uit Enschede die helaas al enige jaren niet meer bestaan.
Speed Bambergen is in ieder geval een belofte voor de toekomst. Hopelijk binnenkort live te aanschouwen in een van de (veel te weinige) muziekpodia van Twente.
bron: www. sevengates.net
Ik heb deze band tot nu toe nog maar een keer live gezien, Ik hoop dat ze wat meer aan de weg gaan timmeren. Op hun site staan helaas geen complete nummers, maar wel wat voorproefjes.
Probeer es?