|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 18.00 uur bij jou toch? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat wordt dan inderdaad treinwerk ja. Maar ik ga eerst nog even bij een bekende in Eindhoven langs vooraf |
|
Hieruit concludeer ik dat je niet blijft pitten vanavond? Het zou met die lui erbij ook echt maar heel krap passen in mn huiskamer. |
|
Dat zie je goed ja Maar had jij snaack nou al gemaild? |
|
Ja, Snaack is gemaild, vertel ik vanavond wel ff. |
|
OK schön |
|
Necromantica was toch dat meisje die vorige week die gitaar van me wou zien, of niet? En hoe laat zijn jullie er ongeveer? |
|
quote: dit is Necromanitca: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2654378/8 Die met de kameel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja dus, dat was degene die ik bedoelde. Blijft de kameel vanavond wel thuis? |
|
quote:ah okee..... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou vooruit, neem m mar mee dan, als ie maar zindelijk is! |
|
quote:Dat kan ik niet garanderen.. en aangezien ol geen plek meer in de auto heeft en er tegenwoordig streng wordt gecontroleerd op vee vervoer, doe ik het maar niet. volgende x beter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je de volgende keer echt die kameel mee brengt ga ik denk ik dood van het lachen :') En jullie hebben al een rund bij, dat mag eigenlijk ook niet, maar ik ben bang dat dat rund tevens jullie BOB is. :') |
|
quote:er komen ineens allerlei snode plannetjes bij me op *gniffel* quote:hehehe da's waar! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Brasserie! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Vanavond dus! Eerste band begint om 22.00. En ik ben nu die kant op. |
|
|
|
was het wat? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ja |
|
koel! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nou op het laatst werd het toch wat warmpjes binnen hoor |
|
allemaal hete mannen druk aan het werk? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dat zou goed kunnen dat dat de oorzaak was ja. Ik ben dan ook geen klimatoloog of bewegingsfysioloog. Buurman kwam in elk geval zwaar bezweet van het podium af |
|
Kut dit was gister!! Als ik dit eerder had geweten was ik ook gekomen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |