|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 quote:   Vettte CD. Vio-Lence - Liquid Courage   "This one is older than shit, heavier than time!"  | |||||||||

| 
 | 
 Nile - Ithyphallic Voor de eerste keer..  | |||||||||

| 
 | 
 Hypothermia - Rakbladsvalsen come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Zeker.   quote: En? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 Pissed On Arrival - End Of Islam iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Zeker wel bruut, ik moet vaker Nile gaan luisteren..      | |||||||||

| 
 | 
 quote: Moet je In Their Darkened Shrines maar eens proberen. Ik vind dat een van de betere.   ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 JOURNEY - Trial by fire c.d. Here kitty kitty kitty!  | |||||||||

| 
 | 
  Blijft een mooie en boeiende plaat.   ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ja dat moet ik dan maar snel doen..    | |||||||||

| 
 | 
 quote:   iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | |||||||||

| 
 | 
 quote:  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Die plaat heerscht zo hard!   I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.  | |||||||||

| 
 | 
       iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | |||||||||

| 
 | 
 Down - In The Thrall Of It All     The trend is dead.  | |||||||||

| 
 | 
  Fuck metal.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: +1.   ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 John Cale - Venus in Furs  | |||||||||

| 
 | 
 Nae'blis - Sketches Of Reality come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke  | |||||||||

| 
 | 
 Rotting Christ - The Fifth Illusion  | |||||||||

| 
 | 
 The Peoples Republic of Europe - Demolisher Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.  | |||||||||

| 
 | 
 OLC : CRIMERIDDENSOCIETY    Fuck the world and fuck you  | |||||||||

| 
 | 
 Alcest - Sur l'autre rive je t'attendrai     ...mooi  ~ By the fallen one I shall arise ~  | |||||||||

| 
 | 
 We are just a moment in time A blink of an eye A dream for the blind Visions from a dying brain I hope you don't understand anathema omdat het kan  Je moeder.  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |