|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
HEUY!!!! Had de flyer nog iets kleiner gekund? Ik kan nog Dew Scented lezen |
|
is Contradiction de nieuwe huisband van Dynamo? wel een vette band trouwens |
|
quote: HEUY!!!! Kan ik al ergens een slaapplek regelen? kan ik jou zaterdag misschien omkopen met wat jupiler |
|
quote: Ehm, normaal gesproken niet, mar omdat jij het bent kan ik jou en Nicky wellicht op de 'slaapkamer met de zommebamk' neerleggen; de rest van de ruimte heb ik nodig om een band op te vangen, hebben we het zaterdag nog wel over... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Zommehemel? kan ik nog bruin worden ook nog ...tot zo by the way |
|
Contradiction wil ik graag live zien en DS is altijd wel ff lekker thrashen. Hopelijk kan ik erbij zijn! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Maar even een schopje geven deze |
|
Zoals Dew Scented live kont zal schoppen? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zekers. En beide andere bands ook |
|
Gaat zeker een vette avond worden... |
|
Vrijdag alweer |
|
alle leuke dingen spelen altijd wanneer je geld op is |
|
quote: Jammer, dan hebben wij Boris in de grote zaal Wellicht dat ik daarna even kom kijken in dynamo. Of afterparty'en met beck's...das eigenlijk een veel beter idee! |
|
en ik ga naar Gorefest in Weert |
|
quote: Weer niet in de gelegenheid om de rode wijn voorraad op te drinken.....misschien zaterdag :-) |
|
quote:Ach, je collega rode wijn drinkster komt wel voor zover ik weet |
|
quote: Haha ja ze vroeg al of ik ook kwam ;-) |
|
Enig idee hoe laat Contradiction aantreedt? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Jammer dat we niet samen aan de rode wijn kunnen |
|
quote:Jij aan de rode wijn, ik aan de rode Spa, OK? |
|
quote:Ruwe schatting: ik denk dat ze tussen 9 en half 10 beginnen. |
|
HEUY!!!! Zometeen dus....eerst effe wat jupiler drinken |
|
quote:Dat hebben we in Dynamo ook. Meer dan jij op kunt |
|
quote: HEUY!!!! mmmmmaarrr...ik kom toch nog niet binnen, over half uur ben ik er |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |