IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal Discussie Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-02-2002 1:02 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

voor serieuse argumenten en discussies

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2002 1:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand nog goede metalbands die een beetje in de buurt komen van Naglfar en Dissection??

Ik kreeg van iemand als tip DAWN.. kent iemand dit??

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2002 1:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Volgens mij zijn er meerdere Dawns(eentje uit Zweden en 1 uit Duitsland, wie weet nog wel meer?) Die uit Zweden heeft volgens mij een album op Displeased uitgebracht. Ik heb nooit iets van welke Dawn dan ook gehoord.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Dit zijn de downloads Mp3's van het Duitse DAWN (het is death ik vin het niks maar luister zelf)

http://www.dawn-berlin.de/Maltreat.mp3
http://www.dawn-berlin.de/Confession..mp3

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2002 1:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Bedankt voor de links.. ga ze alleen nog niet downen.. te slome connectie, bovendien zal het toch bagger zijn.. Ken maar weinig goede Duitse black/death bands...

Ik denk dat het om die zweedse gaat, wat mij getipt werd...

hm... .

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2002 1:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die Zweedse band zou wel een cultband zijn, tenminste als je iedereen mag geloven.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2002 1:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dawn uit Zweden lijkt op Dissection

Voor zover ik weet hebben ze zeker 3 releases uit; 2 albums en een mcd.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Deze vond ik net met de search-motor, ken het niet, dus...

http://home.swipnet.se/~w-80378/

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2002 1:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2002 1:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Cool... ik ga die zweedse uitchecken.. ..

ok.. next discussiepunt..

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

O.K. wie kent unanimated nog? En zo ja, zijn jullie het met me eens dat dit een van de meest ondergewaarde bands van de oude traditionele black metal scene is?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2002 1:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

In The Forest Of The Dreaming Dead heb ik
Ancient God Of Evil heb ik
En fuck ja, van mij hadden ze nog heel wat jaartjes mogen doorgaan! Lekker geluid, drumwerk, meesterlijke riffs... Heerlijk. En eigenlijk op het gehoor toch vrij simpel.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Het is GENIAAL simpel! Maar vandaag de dag worden ze zelden meer genoemd als het over de oude black gaat, en das spijtig, want ik vind hun werk beter dan bijvoorbeeld het vroege werk van dark throne of celtic frost...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2002 1:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Is het wel black eigenlijk? Vind het meer typisch een voorganger van oude Götheborg stijl metal, net als een vroege At The Gates en Eucharist. (The View, wie kent het?)

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2002 1:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Unanimated is zeker bekend: heb beide albums en van de eerste zelfs de originele release. (Andere cover; niet die bandfoto)

Eucharist is ook ouwe meuk; 2 zwak geproduceerde albums en een stel onvindbare demo's.

Wel geniale muziek idd. komt toch vooral door die zanger.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:34 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hmmm, 'n nummer als "Silence Ends" zou ik toch echt als black definieeren, maar misschien is dat omdat "Forest of the dreaming dead" wat meer black is naar mijn mening als "Ancient Gods of Evil"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2002 1:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, als Mirrorworlds het 2e album van Eucharist is ook volgens jou vind ik de productie best meevallen. Hij staat er wat zwakjes op, maar draai eens aan de volumeknop. Hij's echt kraakhelder. En ja, vooral de zanger, maar kent nou niemand The View van hun? Ga je schamen!

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*schaam*

Maar euh, ff serieus nee ken dat nie, de moeite van het aanschaffen waard?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2002 1:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Het staat alleen maar op een verzamelaar, die allang niet meer te verkrijgen is. Dit is echt een meesterlijk nummer! Ik zal het wel meenemen naar Dwaallicht dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-02-2002 1:57]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2002 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deaf metal verzamelaar: al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in huis!!!

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 2:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 1:57 schreef Greycloak het volgende:
Het staat alleen maar op een verzamelaar, die allang niet meer te verkrijgen is. Dit is echt een meesterlijk nummer! Ik zal het wel meenemen naar Dwaallicht dan.

Mijn dank is groot!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2002 2:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mutilator is true! (om maar even wat te roepen)
Schitterende CD, dat ding. Heeft me geholpen een beetje meer inzicht in leuke bandjes te krijgen, en Eucharist sprong er echt boven uit. Die drummer, Daniel Erlandsson, was daar net 18 jaar, en speelt al als een echte Gene Hoglan. Heer-lijk allemaal. En dat gitaargeluid ook, soms hoor je geen aanslagen meer maar een evile zoem. Need I say more?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-02-2002 15:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

snelle drums kick ass
iemand nog een aantal vette drumsolo's?
die van Horgh vind ik wel goed en natuurlijk onze Pete S. op Gateways...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2002 23:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die CD is inderdaad erg lekker. Wat vinden jullie trouwens van Headstone van Chorus of Ruin dan? Dat nummer springt er bij namelijk erg uit.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 13-02-2002 1:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

He lui wat vinden jullie eigenlijk van Stentorian??? Ik heb net wat mp3's van ze gehoord is wel lekker maar ik mis iets...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 13-02-2002 2:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 februari 2002 23:35 schreef McDoom het volgende:
Die CD is inderdaad erg lekker. Wat vinden jullie trouwens van Headstone van Chorus of Ruin dan? Dat nummer springt er bij namelijk erg uit.

Geweldig nummer om het gitaarspelen mee te beginnen. Simpel & goed!!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com