|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
voor serieuse argumenten en discussies |
|
Volgens mij zijn er meerdere Dawns(eentje uit Zweden en 1 uit Duitsland, wie weet nog wel meer?) Die uit Zweden heeft volgens mij een album op Displeased uitgebracht. Ik heb nooit iets van welke Dawn dan ook gehoord. |
|
Dit zijn de downloads Mp3's van het Duitse DAWN (het is death ik vin het niks maar luister zelf) http://www.dawn-berlin.de/Maltreat.mp3 http://www.dawn-berlin.de/Confession..mp3 |
|
Bedankt voor de links.. ga ze alleen nog niet downen.. te slome connectie, bovendien zal het toch bagger zijn.. Ken maar weinig goede Duitse black/death bands... Ik denk dat het om die zweedse gaat, wat mij getipt werd... hm... . |
|
Die Zweedse band zou wel een cultband zijn, tenminste als je iedereen mag geloven. |
|
Dawn uit Zweden lijkt op Dissection Voor zover ik weet hebben ze zeker 3 releases uit; 2 albums en een mcd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
|
|
Cool... ik ga die zweedse uitchecken.. .. ok.. next discussiepunt.. |
|
O.K. wie kent unanimated nog? En zo ja, zijn jullie het met me eens dat dit een van de meest ondergewaarde bands van de oude traditionele black metal scene is? |
|
In The Forest Of The Dreaming Dead heb ik Ancient God Of Evil heb ik En fuck ja, van mij hadden ze nog heel wat jaartjes mogen doorgaan! Lekker geluid, drumwerk, meesterlijke riffs... Heerlijk. En eigenlijk op het gehoor toch vrij simpel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het is GENIAAL simpel! Maar vandaag de dag worden ze zelden meer genoemd als het over de oude black gaat, en das spijtig, want ik vind hun werk beter dan bijvoorbeeld het vroege werk van dark throne of celtic frost... |
|
Is het wel black eigenlijk? Vind het meer typisch een voorganger van oude Götheborg stijl metal, net als een vroege At The Gates en Eucharist. (The View, wie kent het?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Unanimated is zeker bekend: heb beide albums en van de eerste zelfs de originele release. (Andere cover; niet die bandfoto) Eucharist is ook ouwe meuk; 2 zwak geproduceerde albums en een stel onvindbare demo's. Wel geniale muziek idd. komt toch vooral door die zanger. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmmm, 'n nummer als "Silence Ends" zou ik toch echt als black definieeren, maar misschien is dat omdat "Forest of the dreaming dead" wat meer black is naar mijn mening als "Ancient Gods of Evil" |
|
Nou, als Mirrorworlds het 2e album van Eucharist is ook volgens jou vind ik de productie best meevallen. Hij staat er wat zwakjes op, maar draai eens aan de volumeknop. Hij's echt kraakhelder. En ja, vooral de zanger, maar kent nou niemand The View van hun? Ga je schamen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*schaam* Maar euh, ff serieus nee ken dat nie, de moeite van het aanschaffen waard? |
|
Het staat alleen maar op een verzamelaar, die allang niet meer te verkrijgen is. Dit is echt een meesterlijk nummer! Ik zal het wel meenemen naar Dwaallicht dan. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-02-2002 1:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Deaf metal verzamelaar: al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in huis!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mijn dank is groot!!! |
|
Mutilator is true! (om maar even wat te roepen) Schitterende CD, dat ding. Heeft me geholpen een beetje meer inzicht in leuke bandjes te krijgen, en Eucharist sprong er echt boven uit. Die drummer, Daniel Erlandsson, was daar net 18 jaar, en speelt al als een echte Gene Hoglan. Heer-lijk allemaal. En dat gitaargeluid ook, soms hoor je geen aanslagen meer maar een evile zoem. Need I say more? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
snelle drums kick ass iemand nog een aantal vette drumsolo's? die van Horgh vind ik wel goed en natuurlijk onze Pete S. op Gateways... |
|
Die CD is inderdaad erg lekker. Wat vinden jullie trouwens van Headstone van Chorus of Ruin dan? Dat nummer springt er bij namelijk erg uit. |
|
He lui wat vinden jullie eigenlijk van Stentorian??? Ik heb net wat mp3's van ze gehoord is wel lekker maar ik mis iets... |
|
quote: Geweldig nummer om het gitaarspelen mee te beginnen. Simpel & goed!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |