|
Auteur: |
|
|
|
|
Geniale grind is sowieso een contradictio in terminis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
goeie shit idd Je moeder. |
|
én een goeie naam |
|
Als dit een goede naam is, wat de neuk is dan een slechte naam? :S Zenial |
|
t was ook een grapje |
|
*phew* Zenial |
|
lol nog zo'n feestband. gaaf. |
|
Gaaf bandje idd. Al heb ik het idee dat ze Excrementory Grindfuckers een beetje na apen wat parodies betreft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
zeker niet, excrementory grindfuckers hebben een compleet andere stijl met eigenlijk alleen maar slechte covers en een drumcomputer. |
|
yeah en ultra vomit is ook alweer een tijdje bezig als ik me niet vergis Je moeder. |
|
ja volgens mij zijn ze al even bezig en hebben ze alleen een demo en een full lenght. op party san kwam ik M.Patate tegen dus uiteraard maar even gekocht |
|
een paar jaar geleden had ik er eens een cd van gedownload, volgens mij van de toendertijd populaire zm ftp was goeie shit iig Je moeder. |
|
Nieuwe cd is superkut beetje jammer. Zo goed als geen grunts op de hele cd |
|
oei! signature |
|
dubbel oei |
|
kebabebized is zalig signature |
|
signature |
|
hééééééééééééééééééééééééééééééé signature |
|
Hehehe, is dat echt lemmy die meedoet? Lijkt me sterk. Maar het klinkt wel fijn. I like to vomit vomit. Hehehehe, wel jammer dat het frans gezongen is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stukje van gehoord op Hellfest. Klonk wel grappig, meer niet. |
|
signature |
|
signature |
Index / Heavy Metal |