|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja en weer niks tegen elkaar te melden hebben! Je moeder. |
|
hoe laat zitten jullie op de trein dan? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Naja ik ga erin zitten niet erop... Lijkt me een beetje waaierig enzo... Maaruhhh tussen kwart voor en kwart over 7 hoop ik toch wel.... |
|
quote: erm... *kuch* ik ben al half 4 klaar wordt niet samen reizen dan er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik heb LOA in 013 laatst gezien en dat was echt belachelijk slecht, in tegenstelling tot zijn solo optreden in Vera een tijd geleden. |
|
Die dwerg is solo hastikke goed. Probleem is alleen dat veel mensen iets vergelijkbaar met LOA verwachten, dat niet krijgen en met grote desinteresse met de rug naar het podium gaan staan zuipen en lullen. Jammer dat ik morgen geen vrij kan krijgen, anders was ik er zeker bij geweest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Same here, het is ook helemaal niet met LOA te vergelijken, hoewel hij mogelijk wel wat liedjes van LOA speelt. Heb het idee dat hij de zang bij LOA ook niet zo best meer trekt tegen al dat muzikale geweld, of dat hij er gewoon geen zin meer in heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |