|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, duh ! ze zijn al bevestigd voor Werchter In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: ...en hun Amerikaanse tour is al zo'n beetje uitverkocht. |
|
Pinkerton is toch een enorme heerschplaat. NP: Weezer - Pinkerton edit: Dit vond ik blijkbaar eerder ook al: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-09-2004 23:18] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Undone (The Sweater Song) heerscht. Hehe. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
schitterend In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Op tijd en stond draai ik ze wel eens,word er vrolijk van. Favo's: 'If you want to destroy my sweater' of zoiets 'Buddy Holly' een nr.over een zomervakantie (titel kwijt) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
uhh Island in the sun? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Voor WitteRijder. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zal het eens checken. |
|
Buddy holly, da's toch met die "happy days" clip? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zie eerste pagina van de/het topic. |
|
Ik val in herhalingen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: |
|
Hebben deze lui nou een album uit dat 'Death to false metal' heet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yep. Zelf kan ik het nummer Pork and Beans wel waarderen. Ow en natuurlijk Buddy Holly. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hash Pipe Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |