|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, daar ben ik wel even aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
Godver, waarom nu op een vrijdag in friesland, jammer, dichterbij en ik was gekomen, ik heb helaas weinig zin om op vrijdag na mn werk nog zo'n eind op en neer te karren. |
|
quote: dat is toch t ultieme doel van n auto? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Als je de post nou eens even goed leest kun je zien dat me dat normaal gesproken niet zoveel boeit, maar wel op vrijdag middag na mn werk, was dit een zaterdag geweest had het idd niets uitgemaakt. |
|
Ook al weer bijna dit. |
|
Verdomd, dat topic is er dus idd. spelfout weggehaald... |
|
quote: Bed lenen? spelfout weggehaald... |
|
Nee, nu al andere plannen gemaakt voor dat weekend, maar toch bedankt voor het aanbod |
|
spelfout weggehaald... |
|
Aanwezig. |
|
quote: Hee kerel, jij hier ook? spelfout weggehaald... |
|
Jup, het werd tijd he haha (De foto's van waldrock versturen is niet gelukt, hotmail vind ze te groot. Op mijn hyve account heb ik ze ff geplaatst, kun je ze alsnog zien ) |
|
vrijdag ende zo You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Bah, die avond al druk en het is ver weg, anders had ik hier denk ik wel bij geweest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tijdschema? |
|
Ben waarschijnlijk ook aanwezig - Blastmaster - Regeer?? - Varanus |
|
20.30-21.05 Slechtvalk 21.20-21.55 Methusalem 22.10-22.55 Heidevolk 23.20-00.20 Goddess of Desire |
|
zou heidevolk niet headlinen? igg wel aanwezig. Wil je muilperen? |
|
Nee, daar is nooit sprake van geweest. |
|
Wellicht aanwezig als ik ergens kan crashen... |
|
Sorry, ik ben in t zuiden... Bla |
|
Ik heb er best wel zin in. Lijkt me tof om Heidevolk live te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Horror Vacui op 15-11-2007 12:21] |
|
quote: Mail me effe... Godverdomme, wat heeft die NS hoeretijden. En ik heb verdomme geen zin om zelf te rijden.... spelfout weggehaald... |
|
Hehe, BOB gevonden spelfout weggehaald... |
|
Te gek avondje! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |