|
Auteur: |
|
|
Zien we jullie daar! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Helaarsch zelf in Weert aan het headbangen.... Maar succes meiden! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hey, jullie waren toch met zijn vijven? |
|
Omhoog! (Ja, ik praat graag tegen mezelf.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
cool dat jullie weer bezig zijn. de Cave, jullie gaan steeds groter he veel succes, ik kan er niet bij zijn helaas. 10 november wel Houten he? |
|
Seksie hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lekker bandje, dat Belle Gunness. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als het niet zo onrespectvol was tegenover vrouwen zou ik nu over jetsers gaan praten. Amsterdam is wel te ver weg natuurlijk. |
|
Belle Gunness, Jetser-Metal. Een even kijken of ik dat erdoor krijg bij Frau Bandführerin. Zeker weten dat we daar een hoop publiek mee trekken. Huhuh... 'trekken'... huhu! Anyway... Vanavond! Zin in! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik vind alleen de foto links onderin wat minder charmant, dat ben jij toch Aaargh? |
|
Dat ben ik, ja. Ach, charmant... Alsof die mannenbandjes er allemaal zo smakelijk uitzien... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Heb jij donker haar hmm .. vaag .. |
|
quote: Deze opmerking ga ik voor bloeien in Enschede denk ik, maarre.. je ziet er daar echt vet oud uit, op andere foto's die ik van je gezien heb (hier iig)valt dat wel mee toch? |
|
Vet oud! Hahaha!!! Ik denk dat mijn probleem is dat ik er op foto's meestal veel te jong uit zie. Persoonlijk vind ik dit een redelijk leeftijdsadequaat beeld van een een vrouw van 33. Dat wil zeggen, een vrouw van 33 die zichzelf niet uithongert of botoxt om eeuwig 20 te lijken. Maar goed, lekker belangrijk allemaal. Er moet gemetald worden, dammit! En daar gaat het om. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Dan wil ik niet weten wat er bij jullie daar in het water zit Maar inderdaad, er moet gemetalled worden, wij doen Limburg, jullie 020 vanavond, succes! |
|
Damn, dat was leuk! De afterparty was ook geniaal, alleen de gekneusde ribben als gevolg van die afterparty, tja... Dat had van mij dan weer niet gehoeven. En auw. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
wat heje doan dan? Je moeder. |
|
Gewoon: Je drinkt, je lazert om, je komt ongelukkig terecht... Ben zojuist even bij de spoedeisende hulp langs geweest en er is sowieso één rib gebroken en mogelijk twee (konden ze op de foto niet goed zien). Ik denk dat ik het de komende weken maar even rustig aan doe. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Awwwwwww, koetsjiekoetsjiekoetsjie... sterkte meis... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat klinkt als een harde afterparty, succes met het revalideren! Ik kan mijn broek ook wel weggooien nadat ik maandag hard neer ben gegaan. |
|
Hehehe, ik kan er op zich nog wel om lachen, maar dat doet pijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Mensen met gebroken ribben late lachen rules |
|
Gebroken ribben na een concert: da's pas mettol Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Klinkt best vermakelijk dames... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hehehe, live zijn we in ieder geval reuze amusant. Vooral na afloop. Maar goed, mijn lever zal wel blij zijn met deze adempauze, schat ik zo in. En auw! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Index / Concerten |